Forum Vanaheim


Obecny czas: 23 Sie 2019, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 1750 24.11
PostWysłany: 18 Lis 2018, 11:16 
Offline

Rejestracja: 18 Lis 2018, 11:15
Posty: 2
Miejsce: Sklep Vanaheim
Stoły: 72"x 48"
Limit: 14 osób ( w wypadku ładnej pogody dopisuje więcej)
Akredytacja: 10zł od osoby
Nagrody: Bony za topkę + losówki

Sędziowie:
- Artur
Zgłoszenia:
Osoby które są na głównej liście a nie dają informacji o tym, że ich nie będzie automatycznie lądują na rezerwie na następnym turnieju.

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:30-10:00
Start: 10:00
I bitwa: 10:00-12:30
II bitwa: 12:30 - 15:00
III bitwa: 15:00 - 17:30

Kompozycja armii:
- 1750 punktów na osobę
- max 3 detachmenty
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play
- FW dopusczony
-max 3X ten sam profil jednostki
( Bez troopsow i transportów)
-ban na understrenght unit


General rules:
- gramy na zasadach 8 edycji, z uwzględnieniem FAQ GW,Ligi sędziowskiej, beta rulsy
- proxy niedozwolone
- stoły 72" x 48"
- karty taktyczne z RB, z tym, że D3 = 2 oraz D6 = 4, można (ale nie trzeba) używać kart z codexów

- table (tak samo jak sudden death), daje 5VP do 3 tury, od 4 tury daje 3VP, gracz dokonujący table'a dogrywa do 5 tury, jeśli table nastąpił w 5 bądź późniejszej turze, następuje normalnie rzut na 6 i 7 turę
- karta z numerami: 51, 52, 53, 62, 63, 64, 65 dociągnięta w turze, w której nie można jej już wykonać, ale można ją było wykonać od początku gry i została zrealizowana, liczona jest jako wykonana na koniec tury i ZAWSZE daje 1VP, gracz może zadecydować się na jej odrzucenie, ale robi to podczas doboru kart.
- tereny na stołach rozstawiają sędziowie
- od decyzji głównego sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może grozić karnymi albo dyskwalifikacją
- Wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- Sędzia nie musi znać/pamiętać wszystkich zasad, statystyk, FAQ-ów, więc jeżeli ktoś się nie zgadza, to trzeba przedstawić zapisy popierające daną tezę, jeżeli w czasie turnieju lub później okaże się, że interpretacja jest zła, bo np. była w FAQ-u itp. to mogą być przydzielane karne albo inne konsekwencje
- Każdy musi znać FAQ ogólne i do swojej armii
- Jeżeli jakaś zasada nie ma jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać przed grą, aby potem nie było problemów
- W czasie turnieju nie można zaglądać na tabele wyników, spojrzenie będzie skutkowało karnymi (5pktów, dla Drukarzy 8)
- Na koniec tury można odrzucić jedną aktywną kartę maelstrom
- Każda ruina jest ścianą, bez pięter oraz okien

Tereny:
Na turnieju używane są tylko trzy rodzaje terenów:
- las, który zawsze daje 51% zakrycia modelu na potrzeby covera i jest odpowiednio wysoki
- ruiny, traktowane są dodatkowo jakby zasłaniały LoS do poziomu 1 piętra, pozostałe zasady zgodnie z RB
- wzgórza o wysokości powyżej 3", traktowane jak LoS blockery, same z siebie nie dają covera



Kolejność rzeczy przed bitwą:
(nie można przerzucać tych rzutów przed ze statagemów)
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą
wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut
decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki

Punktacja:
na końcowy wynik bitwy składają się:
- różnica w KP, max do 6VP
- VP zdobyte z obu scenariuszy składających się na jedną bitwę
- slay the warlord, linebreaker i first blood są warte po 1VP każde
- ostateczny wynik obliczamy na zasadzie:

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0

Misje:
Misja I
Rozstawienie: Search and Destroy
Eternal War: Frontline Warfare
Maelstorm of War: Contact Lost

Tactical Objectives: Generate 1 Tactical Objective first turn and then 1 additional objective for each marker under your
control starting from the second turn, up to a maximum of 6 cards.

Mission Special Rule: Temporary Comms Uplink Stratagem At the start of any of their turns, a player with less than 6 active
tactical objectives can spend 3 Command Points to generate an extra card that turn.

Scoring: At the end of the game Eternal War points are scored for Markers 1 to 4. Markers completely in your own
deployment zone are worth 1 VP, while Markers completely in the enemy’s deployment zone are worth 4 VP and other
Markers are each worth 2 victory points. Markers are assumed to be completely within a deployment zone if the very center
of the marker is located within a deployment zone.

Misja II

Rozstawienie: Vanguard Strike
Eternal War: Relic & Scouring
Maelstorm of War: Spoils of War

Mark the superior (4VP) and inferior marker (1VP) before starting the first
battleround.

Tactical Objectives: Generate up to 3 Tactical Objectives each turn. Domination is only achieved when all markers, including the
relic, are controlled by one player.

Mission Special Rule: Precious Cargo Tactical Objective X type cards can be scored by either player, regardless of which player
generated the card. In addition, these cards cannot be discarded unless achieved. Steal The Loot the player that scored more
Tactical Objective X cards than their opponents scores an additional VP.

Scoring: At the end of the game the Relic is worth 5VP to the player whose model is carrying it, or 2VP to the player who is
controlling it. The Superior Marker is worth 4VP to the player controlling it, while the Inferior Marker is only worth 1 VP. Score 2 VP
for each other marker. .
NOTE: When the relic is dropped put it in base contact with the model that was carrying it prior to removing it from the table. Player
owning the carrying model decides where the relic is dropped.

Misja III
Rozstawienie: Dawn Of War
Eternal War: Secure and Control
Maelstorm of War: Cleanse And Capture

Objective placing (Players secretly note the point values of the markers
being 4, 3 or 2 VP as they put them down)
The value of the markers are revealed right after the seize the initiative roll-off.

Tactical Objectives: Generate up to 3 Tactical Objectives each turn.

-5DP za NIE spełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
+1DP za zrobione podstawki (trzymające również schemat w obrębie detachmentu )
+1DP za full WYSIWIG
+3DP za w pełni pomalowaną armię (trzymającą również schemat w obrębie detachmentu )

Zapisani:
1) Kitku
2) Wojtuś
3) Eman
4) Maciuś
5) Bokdan0
6) Świstak
7) Mateusz Hrycyna
8) Krystian "Krystian"
9) Wilk
10) Bogen
11) Sebastian Krok
12) Uriel
13) Bogacz
14) Kacper Kukla
15) Michał Bln

Rezerwa:
1)


Ostatnio edytowany przez Kitku 18 Lis 2018, 23:43, edytowano w sumie 4 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1750 24.11
PostWysłany: 18 Lis 2018, 13:30 
Offline

Rejestracja: 08 Cze 2013, 20:52
Posty: 27
Zapisz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1750 24.11
PostWysłany: 18 Lis 2018, 16:38 
Offline

Rejestracja: 13 Maj 2015, 23:21
Posty: 42
Wykreślcie mnie, znów mnie życie dopadło.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1750 24.11
PostWysłany: 18 Lis 2018, 16:42 
Offline

Rejestracja: 27 Cze 2014, 16:55
Posty: 16
Zapiszcie


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1750 24.11
PostWysłany: 23 Lis 2018, 01:41 
Offline

Rejestracja: 18 Lis 2018, 11:15
Posty: 2
EDIT REGA !!1!
"- table (tak samo jak sudden death), daje 5VP do 3 tury, od 4 tury daje 3VP, gracz dokonujący table'a dogrywa do 5 tury, jeśli table nastąpił w 5 bądź późniejszej turze, następuje normalnie rzut na 6 i 7 turę"

zmieniamy na:

- table do 3 tury 20:0, jeśli nastąpił w 4 turze lub później dogrywamy normalnie z rzutem na 6 i 7 turę.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.