Forum Vanaheim


Obecny czas: 18 Sty 2020, 16:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wieczór Weteranów - KLW#1 - Kill Team Fight - 600p
PostWysłany: 17 Sty 2018, 15:33 
Offline

Rejestracja: 06 Gru 2017, 23:51
Posty: 15
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 600 punktów
Stoły: 48"x 48"
Wpisowe: 12 zł od osoby (podzielone między nagrody na Wieczorek, nagrody na ligę i składkę na makiety)
Sędziowie: Zgodnie z regulaminem ligi
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim

Wieczór Weteranów wlicza się do Krakowskiej Ligi Weteranów

Ramy czasowe:
Zapisy: 17:30-18:00
Start: 18:00
I bitwa: 18:00-19:00
II bitwa: 19:00 – 20:00
III bitwa: 20:00 - 21:00

Kompozycja armii:
-tylko armie Battleforged
-rozpiska 600 punktów
-max. 1 detachment
-Auxilliary Support Detachment niedopuszczony
-FW dopuszczony tylko do 10 PL/model
-LoW niedopuszczony

Ponadto:
-Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armi w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik, Battlescribe itp.)
Zasady główne:
-Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii oraz Chapter Approved

Wyniki:
1. Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
2. Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem przed rozpoczęciem bitwy, przeciwnik otrzymuje major victory (DP 20:0; MP 0:0).
3. Od 20 minuty przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury, tylko kończą aktualną, którą rozgrywają, chyba że obaj gracze zgodzą się na zagranie kolejnej tury i dostaną na to zgodę sędziego.

Tereny:

-Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą Titanic.
-Wszystkie góry działają jak barykady

Maelstrom of War:

-D3 na karcie zmieniamy na 2
-D6 na karcie zmieniamy na 4

Punkty karne:

-5DP za NIEspełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
-2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min.) -5DP za oddanie wyniku po czasie (5-10 min.)
-powyżej 10 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0:0 dla obu graczy.
Kolejność czynności przed bitwą:
-rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
-rzut na wybór strony
-wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
-rzut na zaczynania - gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
-rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
-Vanguard Moves i podobne
-początek właściwej rozgrywki

Misje:


1. Head Hunt
Rozstawienie: Search and Destroy
Cel główny: Każdy kontrolowany znacznik jest warty 2 VP na koniec gry. Ponadto, zabicie Warlorda przeciwnika jest warte dodatkowe 3 VP na koniec gry.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Kill Confirmed - każdy gracz w swojej turze dobiera do trzech kart. Ponadto, zniszczenie wrogiego unitu jest warte dodatkowe 1 VP na koniec gry.
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker.

2. Infiltrate the Camp

Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: Każdy kontrolowany znacznik jest warty 2 VP na koniec gry. Ponadto, każdy unit znajdujący się w całości w strefie rozstawienia przeciwnika na koniec gry jest warty dodatkowy 1 VP.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Race to Victory - każdy gracz w swojej turze dobiera do trzech kart. Ponadto, pierwszy gracz który wykona 10 kart otrzymuje dodatkowe 3 VP.
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker.

3. Supply Drop
Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: Każdy kontrolowany znacznik jest warty 2 VP na koniec gry. Ponadto, za każdym razem kiedy gracz zajmuje znacznik, rzuć k6 (bez możliwości przerzutu za CP). Przy wyniku 6 na znaczniku natychmiast pojawia się Primary Drop. Primary Drop, co do zasad, traktowany jest jak relikt warty 3 VP na koniec gry. Po odkryciu Primary Dropa nie wykonuje się już więcej rzutów przy zajęciu znacznika. Jeżeli zostało odkryte już pięć znaczników, to automatycznie na szóstym pojawia się Primary Drop
Cel poboczny: Maelstrom of War: Targets of Opportunity - każdy gracz dobiera na początku swojej tury 3 nowe karty. Niezrealizowane karty zostają odrzucone na początku kolejnej tury gracza, zanim dobierze nowe karty. Strategem: za 2 CP możesz zachować jedną kartę na ręku (czyli masz 4 karty na ręce, w tym jedną z poprzedniej tury).
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wieczór Weteranów - KLW#1 - Kill Team Fight - 600p
PostWysłany: 18 Sty 2018, 10:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2013, 22:11
Posty: 181
Miejscowość: Kraków
Zapisz

_________________
https://s28.postimg.org/d6w6xns7h/Saim_Hann.jpg
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a ... svvp9.webm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wieczór Weteranów - KLW#1 - Kill Team Fight - 600p
PostWysłany: 19 Sty 2018, 15:30 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
zapisz

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.