Forum Vanaheim


Obecny czas: 18 Sty 2020, 16:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wieczór Weteranów - KLW#2 - Duel of Champions - 1000p
PostWysłany: 23 Sty 2018, 22:32 
Offline

Rejestracja: 06 Gru 2017, 23:51
Posty: 15
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 1000 punktów
Stoły: 48"x 48"
Wpisowe: 12zł od osoby (podzielone między nagrody na Wieczorek, nagrody na ligę i składkę na makiety)
Sędziowie: Zgodnie z regulaminem ligi
Nagrody: Bony do sklepu Vanaheim

Wieczór Weteranów wlicza się do Krakowskiej Ligi Weteranów

Ramy czasowe:
Zapisy: 17:30-18:00
Start: 18:00
I bitwa: 18:00-19:30
II bitwa: 19:40 – 21:10
III bitwa: 21:20 - 22:50
Ogłoszenie wyników: ok. 23:00

Kompozycja armii:
-tylko armie Battleforged
-rozpiska 1000 punktów
-max. 2 detachmenty
-Auxiliary Support Detachment niedopuszczony
-FW dopuszczony tylko do 10 PL/model
-LoW niedopuszczony

Ponadto:
-Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele. Bardziej zaawansowane proxy można zgłosić do sędziego przed wieczorkiem, z zapytaniem o możliwość dopuszczenia.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armii w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik, Battlescribe itp.)

Zasady główne:
-Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii oraz Chapter Approved

Wyniki:
1. Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - DP 20:0, MP 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7, podlicza to co zdobył i na podstawie tego liczy wynik (pomimo maski gra może nie zakończyć się 20:0);
2. Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem przed rozpoczęciem bitwy, przeciwnik otrzymuje major victory (DP 20:0; MP 20:0).
3. Od 20 minuty przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury, tylko kończą aktualną, którą rozgrywają, chyba że obaj gracze zgodzą się na zagranie kolejnej tury i dostaną na to zgodę sędziego.
4. Zgłaszając wyniki do sędziego, należy wziąć pod uwagę powyższe zasady, z naciskiem na to, w której turze zakończyła się bitwa.

Tereny:
-Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą Titanic.
-Wszystkie góry działają jak barykady

Maelstrom of War:
-D3 na karcie zmieniamy na 2
-D6 na karcie zmieniamy na 4

Punkty karne:
-5DP za NIEspełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
-2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min.) -5DP za oddanie wyniku po czasie (5-10 min.)
-powyżej 10 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0:0 dla obu graczy.
-za udowodnione stalowanie - warning (drugi i każdy kolejny warning to -5 DP)


Kolejność czynności przed bitwą:
-rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
-rzut na wybór strony
-wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
-rzut na zaczynania - gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
-rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
-Vanguard Moves i podobne
-początek właściwej rozgrywki

Zasada specjalna:

Przysięga Czempiona - Wybierz w rozpisce jednego z Characterów w Twojej armii (może być to Warlord, ale nie musi) aby był Czempionem w Twojej armii. Na poziomie rozpiski musisz wybrać dla niego jedną z poniższych przysięg.

1. Suffer not the Unclean to leave - Twój Czempion dodaje +1 do to Wound rolls (zarówno w strzelaniu, jak i w walce wręcz).
2. Uphold the Honour of the Emperor - Kiedy Twój Czempion dostaje ranę, może ją zignorować na rzucie 6+ na d6. Jeśli ma już podobną zasadę, taką jak Disgustingly Resilient, to zamiast tego dostaje +1 do rzutu związanego z tą zasadą.
3. Abhor the Witch, destroy the Witch - raz na Psychic phase możesz odbić moc rzuconą przez psykera w 24” od Twojego Czempiona, rzucając 5+ na d6.
4. Accept any challenge, no matter the odds - zasięg Heroic Intervention Twojego czempiona zwiększa się o 3”. Ponadto, jeżeli jest w 1” od wrogiego Charactera, przerzuca 1 na to Hit and to Wound rolls. Jeżeli wrogi Character jest jednocześnie czempionem przeciwnika, to przerzuca wszystkie nieudane rzuty na to Hit and to Wound (zgodnie z normalnymi zasadami przerzutów).

Misje:

1. Front-line Warfare

Rozstawienie: Search and Destroy

Cel główny: Znaczniki z numerami od 1 do 4 są punktowe na koniec gry, w zależności od ich położenia. Znacznik w Twojej strefie rozstawienia wart jest 1 VP na koniec gry, znacznik w strefie rozstawienia przeciwnika wart jest 3 VP na koniec gry, a pozostałe znaczniki warte są 2 VP na koniec gry.

Cel poboczny: Maelstrom of War: Sealed Orders - w pierwszej turze dobierasz 6 kart. Karty dobierasz dopiero, gdy nie masz więcej kart w ręku - dobierasz wtedy do 5 kart. Analogicznie później do 4, 3, 2 itd. Za 1 CP odrzucasz 3 karty z ręki. Ponadto, karty są tajne - ujawniasz je dopiero przy ich zrealizowaniu.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker.

2. Dominate and Destroy

Rozstawienie: Dawn of War

Cel główny: Każdy znacznik kontrolowany przez gracza na koniec jego tury daje mu 1 VP. Ponadto, każdy zniszczony unit przeciwnika na koniec gry jest warty dodatkowy 1 VP.

Cel poboczny: Maelstrom of War: Race to Victory - każdy gracz w swojej turze dobiera do trzech kart. Ponadto, pierwszy gracz który wykona 10 kart otrzymuje dodatkowe 3 VP.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker.

3. Ascension

Rozstawienie: Front-line Assault

Cel główny: Każdy znacznik kontrolowany przez gracza na koniec jego tury daje mu 1 VP. Ponadto, Character w 3” od znacznik zawsze go kontroluj, niezależnie od ilości modeli przeciwnika w 3” i ich zasad specjalnych. Jeżeli w 3” od znacznika znajduje się również Character przeciwnika, to wówcza liczona jest liczba Characterów w 3” od znacznika wedle normalnych zasad.

Cel poboczny: Maelstrom of War: Targets of Opportunity - każdy gracz dobiera na początku swojej tury 3 nowe karty. Niezrealizowane karty zostają odrzucone na początku kolejnej tury gracza, zanim dobierze nowe karty. Strategem: za 2 CP możesz zachować jedną kartę na ręku (czyli masz 4 karty na ręce, w tym jedną z poprzedniej tury).

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker.

Widełki punktowe:
Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 – 0


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wieczór Weteranów - KLW#2 - Duel of Champions - 1000p
PostWysłany: 25 Sty 2018, 04:01 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
zapisz :)

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wieczór Weteranów - KLW#2 - Duel of Champions - 1000p
PostWysłany: 25 Sty 2018, 13:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2013, 22:11
Posty: 181
Miejscowość: Kraków
Jeśli są konieczne zapisy to zapisz mnie na rezerwę

_________________
https://s28.postimg.org/d6w6xns7h/Saim_Hann.jpg
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a ... svvp9.webm


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.