Forum Vanaheim


Obecny czas: 05 Kwi 2020, 18:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 28 Sty 2018, 22:37 
Offline

Rejestracja: 21 Lut 2012, 23:51
Posty: 214
Termin: 10.02.2018
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Stoły: 72"x 48"
Limit: 15 osób
Akredytacja: 10zł od osoby
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim

Sędziowie:
- Artur „R2D2” Wysocki
- Maciej „Crazy” Ptasiński
- Radosław Szerląg
Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forach (Sklepu Vanaheim lub stronie ligowej)
Osoby które są na głównej liście a nie dają informacji o tym, że ich nie będzie automatycznie lądują na rezerwie na następnym turnieju.

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:30-10:00
Start: 10:00
I bitwa: 10:00-12:30
II bitwa: 12:30 - 15:00
Przerwa: 15:00 – 15:30
III bitwa: 15:30 - 18:00

Kompozycja armii:
- 1850 pkt
- Armię budujemy na określonym detachmencie poniżej*
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play
- FW dopuszczony
- Unique Characters niedopuszczeni (oznacza to, że każdy bohater który może być wzięty raz jest niedopuszczony)

** Armie które nie mogą się wystawić na owym detachmencie mogą być brane jako dodatek do detachmentu w slotach w których występują, oraz nie zacinają nam detachmentu.
Są to:
Sisters of silence
Imperial Knights
Officio Assasinorum
Renegade Knights

Special Detachment "CAD"* (dodatkowe 3 CPki)

HQ: 1-3
Troops: 3-8
Elita: 0-4
Fast Attack: 0-4
Heavy Support: 0-4
Flyer: 0-4
LoW: 0-1
Fortyfikacja: 0-1
Dedicate Transport: Na każdy jeden slot możemy dobrać jeden transport

General Rules:
- gramy na zasady 8ed, z uwzględnieniem FAQ GW i Chappter Aproved
- Proxy niedozwolone
- Misje zgodnie z RB i ChA
- punkty za Maelstormy d3 = 2, d6 = 4
- Table do 3 tury daje wynik 20:0, małe punkty podawane są normalnie, od czwartej rundy w wzwyż rundy dogrywane są normalnie z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 turę
- od decyzji sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może skończyć się karnymi punktami bądź dyskwalifikacją.
- wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- Maelstromy, których nie jesteśmy wstanie wykonać odrzucamy od razu po ich dobraniu.
- Gracze, którzy nie dograją 4 pełnych rund w wyznaczonym czasie dostają 5 Karnych Punktów, jeśli gracz udowodni, że to przez jego przeciwnika nie zostały dograne pełne rundy tylko oponent dostaje karniaki (forma mierzenia czasu dowolna, zapisywanie na kartce, zegar szachowy, itp.)
- SMITE!!: pierwszy w turze smite castowany jest normalnie, każdy kolejny dostaje -1 to cast (czyli, żeby pierwszy smite wyszedł musimy rzucić 5, kolejny 6, następny 7 itd.).
- CHARACTER!!: Charakter nie może zostać obrany za cel jeśli nie jest najbliższym unitem, wyjątkiem jest sytuacja w której najbliższym celem jest inny Character a pomiędzy nimi nie znajduje się Unit nie posiadający Keyworda Character.
- PIĘTRA!! Unity z zasadami Titanic oraz Monstrus mierzą zasięgi i dystansy szarż horyzontalnie (tak jakby unit znajdujący się na piętrach ruiny znajdował się na jej najniższym piętrze), zmiana ta wprowadzona została aby oddać fakt, że te modele są po prostu duże i są wstanie swoimi mackami, czy wielkimi rękami atakować jednostki, które znajdują się w ruinie! Podobne zasady tyczą się kawalerii, lecz w jej przypadku zasada ta tyczy się jedynie do modeli wroga znajdujących się na pierwszych piętrach budynków.

Dodatkowe punkty za modelarkę:

+10DP za pomalowaną armię z pełnym WYSIWYG-iem
-5DP za NIE spełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.


Cover od Terenów:
Ogólne:
- Las - "Stalowe Brzozy" - lasy zasłaniają LoSa gdy się w nich nie stoi (adekwatnie unity stojące w lesie są widoczne). Lasy są do nieba. Nie działa na modele z battlefield role flyer i Titanic.
Pojazdy, Monstrusy, Tytanici:
- Las – 50% modelu musi być zasłonięty przez las z perspektywy strzelającego do owego modelu by otrzymać cover
- inne tereny – model musi być zasłonięty w przynajmniej 50% aby otrzymywać cover
Piechota, Contructy, Battlesuity:
- Tereny posiadające podstawkę (Ruiny, Lasy, itd.) – oddział musi być cały w terenie aby otrzymywać cover (wystarczy, że cześć podstawki jest w coverze).
- Inne tereny - oddział musi być zasłonięty w 50% żeby otrzymać cover
- Fog of war - +1 do covera za każdy teren na linii strzału do unitu do którego chcemy strzelić


Kolejność rzeczy przed bitwą:
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki



I Bitwa
Cel główny: The Relic (2 Relikty umieszczone - pierwszy relikt 24 cale od lewej krawędzi stołu i 24 cale od dłuższej krawędzi stołu, drugi relikt 24 cale od prawej krawędzi stołu i 24 cale od dłuższej krawędzi stołu ; każdy Relikt warty jest 6VP);
Cel poboczny: Maelstrom of War: cleanse and capture (dobieramy 3 karty)
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill pointy do max 6
Rozstawienie: Vanguard strike


II Bitwa:

Cel główny: No Mercy (1VP za każdy zniszczony Unit); Dla modeli LoW - każde 10 pełnych straconych woundów jest warte 2 VP dla przeciwnika (plus 2 w przypadku całkowitego zniszczenia jednostki);
Cel poboczny: Maelstrom of War: Cloak and Shadows (karty dobierane do 3, karty są tajne, Cover of Darkness);
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6
Rozstawienie: Hammer and Anvil

III Bitwa:

Cel główny: Big guns never tier : (4 znaczniki warte po 3vp na koniec gry. Znaczniki 5 i 6 nie scorują, zniszczony Heavy Support liczony jest za 1 vp dodatkowo, otrzymuje on również obj.sec)
Cel poboczny: Maelstrom of War: Tactical Escalation
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6
Rozstawienie: Dawn of war

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 – 0

Zapisani:
1.Crazy
2.Uriel
3.Eman
4.Artur
5.Spółka Faber&Faber
6.Pan Bereza
7.Skaven
8.Michał W.
9.Krystian K.
10.Miwek
11.Brzezio
12.Misiek
13.Dawid Onak
14.Wolan
15.Ert

Rezerwa:

16.Etoo
17.Spectral


Ostatnio edytowany przez Crazyman 10 Lut 2018, 11:01, edytowano w sumie 6 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 28 Sty 2018, 22:42 
Offline

Rejestracja: 02 Wrz 2017, 22:26
Posty: 4
Proszę o zapisanie, Maciuś/Pan Bereza/Almazd.. Wszystko jedno jak


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 28 Sty 2018, 22:47 
Offline

Rejestracja: 11 Wrz 2017, 10:36
Posty: 6
Dopiszcie Skaven


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 28 Sty 2018, 22:58 
Offline

Rejestracja: 23 Kwi 2017, 12:49
Posty: 17
Dopisz proszę :) Michał W/Tiny Bear


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 28 Sty 2018, 23:07 
Offline

Rejestracja: 03 Cze 2013, 21:52
Posty: 42
Dopisz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 28 Sty 2018, 23:24 
Offline

Rejestracja: 31 Paź 2017, 07:46
Posty: 8
Poproszę o zapisanie - Sebastian Krok :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 28 Sty 2018, 23:42 
Offline

Rejestracja: 27 Kwi 2017, 19:11
Posty: 16
Proszę o zapisanie
Dawid Onak aka onet/minion


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 29 Sty 2018, 00:22 
Offline

Rejestracja: 06 Gru 2017, 23:51
Posty: 15
Zapisz Wolan + Ert + Brzezio


Ostatnio edytowany przez Wolan, 29 Sty 2018, 15:08, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 29 Sty 2018, 00:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 10:47
Posty: 163
Miejscowość: Kraków
Wpiszcie i mnie proszę.

_________________
... only an eternity of carnage and slaughter, and laughter of thirsting gods.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 1850 Turniej WH40k 10.02
PostWysłany: 29 Sty 2018, 01:09 
Offline

Rejestracja: 13 Sty 2014, 15:22
Posty: 22
Proszę o dopisanie.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.