Forum Vanaheim


Obecny czas: 05 Kwi 2020, 17:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 16.02 Wieczorek w Vana z Krystianem i Wolanem :)
PostWysłany: 15 Lut 2018, 21:38 
Offline

Rejestracja: 22 Maj 2015, 21:04
Posty: 20
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 1k punktów
Stoły: 48"x 48"
Wpisowe: 12zł od osoby (podzielone między nagrody na Wieczorek, nagrody na ligę i składkę na
makiety)
Sędziowie: Zgodnie z regulaminem ligi
Nagrody: Bony do sklepu Vanaheim
Wieczór Weteranów wlicza się do Krakowskiej Ligi Weteranów
Ramy czasowe:
Zapisy: 18:00-18:20
Start: 18:20
I bitwa: 18:20-19:20
II bitwa: 19:30 – 20:30
III bitwa: 20:40 - 21:40
Ogłoszenie wyników: ok. 21:50
Kompozycja armii:
- tylko armie Battleforged
- dwa detachmenty, które nie mogą się dublować
- FW dopuszczony tylko do 10 PL/model
- Zakaz triplowania unitów z wyjątkiem unitów typu Troops
Ponadto:
-Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele. Bardziej zaawansowane proxy można zgłosić do
sędziego przed rozpoczęciem Wieczorku, z zapytaniem o możliwość dopuszczenia.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armii w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik,
Battlescribe itp.)
Zasady główne:
-Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne
indexy Armii oraz Chapter Approved
Wyniki:
1. Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - DP 20:0, MP 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
2. Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem przed rozpoczęciem
bitwy, przeciwnik otrzymuje major victory (DP 20:0; MP 20:0).
3. Od 20 minuty przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury, tylko kończą aktualną,
którą rozgrywają, chyba że obaj gracze zgodzą się na zagranie kolejnej tury i dostaną na to zgodę
sędziego.4. Zgłaszając wyniki do sędziego, należy wziąć pod uwagę powyższe zasady, z naciskiem na to, w
której turze zakończyła się bitwa.
Tereny:
-Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w
nich cel) - nie działa na modele z zasadą Titanic.
-Wszystkie góry działają jak barykady
Maelstrom of War:
-D3 na karcie zmieniamy na 2
-D6 na karcie zmieniamy na 4
Punkty karne:
-5DP za NIEspełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
-2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min.) -5DP za oddanie wyniku po czasie (5-10 min.)
-powyżej 10 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0:0 dla obu graczy.
-za udowodnione stalowanie - warning (drugi i każdy kolejny warning to -5 DP)
Kolejność czynności przed bitwą:
-rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na
przemian, aż rozmieszczą wszystkie
-rzut na wybór strony
-wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
-rzut na zaczynania - gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu,
gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
-rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
-Vanguard Moves i podobne
-początek właściwej rozgrywki
Misje:
1
Cel główny: (6 znaczników, 4 znaczniki poza strefą rozstawienia, po wyborze strony rozstawiamy po
1 znaczniku w swojej stefie rozstawienia. Znacznik w strefie przeciwnika 4VP, w swojej strefie 1VP,
poza strefą rozstawienia 2VP)
Cel poboczny: Maelstrom of War: do 3 kart (zakryte). Przed grą deklarujemy typ kart, ów typ daje
dodatkowy VP po zrobieniu malstorma
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord
Rozstawienie: Domki
2.
Cel główny: (6 znaczników, po rozstawieniu losowany jest minor (1VP na koniec gry) i major (4VP na
koniec gry) objective marker, pozostałe warte 2VP na koniec gry)
Cel poboczny: Maelstrom of War: do 3 kart, odkryte. Można robić Secury przeciwnika.
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlordRozstawienie: Trójkąty
3.
Cel główny: (6 znaczników, 1-4 warte po 3VP na koniec gry, 5-6 warte 0VP)
Cel poboczny: Maelstrom of War: dobieramy do tury (w pierwszej jedna, w drugiej do dwóch, itd.).
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord
Rozstawienie: Down of War
Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 16.02 Wieczorek w Vana z Krystianem i Wolanem :)
PostWysłany: 15 Lut 2018, 22:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2018, 23:29
Posty: 3
Miejscowość: Kraków
Zapiszcie mnie w razie czego

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.