Forum Vanaheim


Obecny czas: 18 Sty 2020, 16:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 9.02 - Wieczór Weteranów - KLW#4 - Border Patrol
PostWysłany: 07 Lut 2018, 16:52 
Offline

Rejestracja: 06 Gru 2017, 23:51
Posty: 15
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 700 punktów
Stoły: 48"x 48"
Wpisowe: 12zł od osoby (podzielone między nagrody na Wieczorek, nagrody na ligę i składkę na makiety)
Sędziowie: Zgodnie z regulaminem ligi
Nagrody: Bony do sklepu Vanaheim

Wieczór Weteranów wlicza się do Krakowskiej Ligi Weteranów


Ramy czasowe:
Zapisy: 18:00-18:20
Start: 18:20
I bitwa: 18:20-19:20
II bitwa: 19:30 – 20:30
III bitwa: 20:40 - 21:40
Ogłoszenie wyników: ok. 21:50

Kompozycja armii:

-tylko armie Battleforged
-rozpiska 700 punktów
-Dopuszczony tylko jeden Patrol Detachment z podręcznika głównego
-FW dopuszczony tylko do 10 PL/model
-Unique Characters niedopuszczeni (oznacza to, że każdy bohater który może być wzięty raz jest niedopuszczony)

Armie które nie mogą się wystawić na Patrol detachmencie mogą być brane jako dodatek do detachmentu w slotach w których występują, oraz nie zacinają nam detachmentu.
Są to:
-Sisters of silence
-Officio Assassinorum

Ponadto:
-Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele. Bardziej zaawansowane proxy można zgłosić do sędziego przed rozpoczęciem Wieczorku, z zapytaniem o możliwość dopuszczenia.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armii w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik, Battlescribe itp.)

Zasady główne:
-Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii oraz Chapter Approved

Wyniki:
1. Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - DP 20:0, MP 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
2. Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem przed rozpoczęciem bitwy, przeciwnik otrzymuje major victory (DP 20:0; MP 20:0).
3. Od 20 minuty przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury, tylko kończą aktualną, którą rozgrywają, chyba że obaj gracze zgodzą się na zagranie kolejnej tury i dostaną na to zgodę sędziego.
4. Zgłaszając wyniki do sędziego, należy wziąć pod uwagę powyższe zasady, z naciskiem na to, w której turze zakończyła się bitwa.

Tereny:
-Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą Titanic.
-Wszystkie góry działają jak barykady

Maelstrom of War:
-D3 na karcie zmieniamy na 2
-D6 na karcie zmieniamy na 4

Punkty karne:

-5DP za NIEspełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
-2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min.) -5DP za oddanie wyniku po czasie (5-10 min.)
-powyżej 10 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0:0 dla obu graczy.
-za udowodnione stalowanie - warning (drugi i każdy kolejny warning to -5 DP)


Kolejność czynności przed bitwą:
-rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
-rzut na wybór strony
-wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
-rzut na zaczynania - gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
-rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
-Vanguard Moves i podobne
-początek właściwej rozgrywki

Misje:

1. Front-line Warfare

Rozstawienie: Front-line Assault


Cel: Maelstrom of War: Tactical Escalation - dobierasz do tylu kart, który jest numer tury. Ponadto, wybierasz jeden typ kart na początku gry - jeżeli zrobisz kartę tego typu dostajesz 1 VP, ale jeżeli odrzucisz kartę tego typu tracisz 1 VP.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych modelach, max. 6 VP).

2. Big Guns Never Tire

Rozstawienie: Search and Destroy

Cel główny: Każdy znacznik kontrolowany przez gracza na koniec jego tury daje mu 2 VP. Ponadto, unity Heavy Support mają zasadę Defenders of Humanity i zniszczenie ich jest warte na koniec gry 1 VP.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych modelach, max. 6 VP).

3. No Mercy

Rozstawienie: Dawn of War

Cel główny: Otrzymujesz 1 VP na koniec gry za każdy zniszczony unit przeciwnika.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych modelach, max. 3 VP).

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0


Ostatnio edytowany przez Wolan, 09 Lut 2018, 16:59, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wieczór Weteranów - KLW#4 - Border Patrol
PostWysłany: 07 Lut 2018, 18:18 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
zapisz

(ruleset fainy, ale mało CPeków lepszy byłby obowiązkowy battalion, albo dodaj taką opcję ;) do wyboru )

no to zdrowie, cheers

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wieczór Weteranów - KLW#4 - Border Patrol
PostWysłany: 09 Lut 2018, 14:44 
Offline

Rejestracja: 13 Maj 2015, 23:21
Posty: 42
Wpisujcie daty przy wieczorach - ułatwi to życie tym, którzy nie są na bieżąco.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.