Forum Vanaheim


Obecny czas: 23 Paź 2020, 01:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 15 Lut 2018, 11:44 
Offline

Rejestracja: 21 Lut 2012, 23:51
Posty: 214
Termin: 17.03.2018
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Stoły: 72"x 48"
Limit: 15 osób
Akredytacja: 10zł od osoby
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim

Sędziowie:
- Jan Faber

Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forach (Sklepu Vanaheim lub stronie ligowej)
Osoby które są na głównej liście a nie dają informacji o tym, że ich nie będzie automatycznie lądują na rezerwie na następnym turnieju.

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:30-10:00
Start: 10:00
I bitwa: 10:00-12:30
II bitwa: 12:30 - 15:00
III bitwa: 15:00 - 17:30

Kompozycja armii:
- 1683 pkt
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play
- dopuszczone 3 niepowtarzajace sie detachmenty
- FW dopuszczony
-Auxiliary Support Detachment, understrenght units zbanowany


General Rules:
- gramy na zasady 8ed, z uwzględnieniem FAQ GW i Chappter Aproved
- Proxy niedozwolone
- Misje zgodnie z RB i ChA
- punkty za Maelstormy d3 = 2, d6 = 4
- Table do 3 tury daje wynik 20:0, małe punkty podawane są normalnie, od czwartej rundy w wzwyż rundy dogrywane są normalnie z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 turę
- od decyzji sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może skończyć się karnymi punktami bądź dyskwalifikacją.
- wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- Maelstromy, których nie jesteśmy wstanie wykonać odrzucamy od razu po ich dobraniu.
- Gracze, którzy nie dograją 4 pełnych rund w wyznaczonym czasie dostają 5 Karnych Punktów, jeśli gracz udowodni, że to przez jego przeciwnika nie zostały dograne pełne rundy tylko oponent dostaje karniaki (forma mierzenia czasu dowolna, zapisywanie na kartce, zegar szachowy, itp.)
- SMITE!!: pierwszy w turze smite castowany jest normalnie, każdy kolejny dostaje -1 to cast (czyli, żeby pierwszy smite wyszedł musimy rzucić 5, kolejny 6, następny 7 itd.).
- CHARACTER!!: Charakter nie może zostać obrany za cel jeśli nie jest najbliższym unitem, wyjątkiem jest sytuacja w której najbliższym celem jest inny Character a pomiędzy nimi nie znajduje się Unit nie posiadający Keyworda Character.
- PIĘTRA!! Unity z zasadami Titanic oraz Monstrus mierzą zasięgi i dystansy szarż horyzontalnie (tak jakby unit znajdujący się na piętrach ruiny znajdował się na jej najniższym piętrze), zmiana ta wprowadzona została aby oddać fakt, że te modele są po prostu duże i są wstanie swoimi mackami, czy wielkimi rękami atakować jednostki, które znajdują się w ruinie! Podobne zasady tyczą się kawalerii, lecz w jej przypadku zasada ta tyczy się jedynie do modeli wroga znajdujących się na pierwszych piętrach budynków.

Dodatkowe punkty za modelarkę:

+10DP za pomalowaną armię z pełnym WYSIWYG-iem
-5DP za NIE spełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.


Cover od Terenów:
Ogólne:
- Las - "Stalowe Brzozy" - lasy zasłaniają LoSa gdy się w nich nie stoi (adekwatnie unity stojące w lesie są widoczne). Lasy są do nieba. Nie działa na modele z battlefield role flyer i Titanic.
Pojazdy, Monstrusy, Tytanici:
- Las – 50% modelu musi być zasłonięty przez las z perspektywy strzelającego do owego modelu by otrzymać cover
- inne tereny – model musi być zasłonięty w przynajmniej 50% aby otrzymywać cover
Piechota, Contructy, Battlesuity:
- Tereny posiadające podstawkę (Ruiny, Lasy, itd.) – oddział musi być cały w terenie aby otrzymywać cover (wystarczy, że cześć podstawki jest w coverze).
- Inne tereny - oddział musi być zasłonięty w 50% żeby otrzymać cover
- Fog of war - +1 do covera za każdy teren na linii strzału do unitu do którego chcemy strzelić

Kolejność rzeczy przed bitwą:
- rzut na wybór
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki


Zasada turnieju:
ARAM (All Random All Maelstorms): przed turniejem organizator rozstawia losowo na kazdym stole znaczniki 1-6, nie do ruszenia przez caly turniej.




Z paminika mlodego komisarza:

Bitwa I Pierwszego dnia dzialy sie dziwne rzeczy

Rozstawienie: losowe
Big guns never tire
Maelstorm of war: do tury
Slain the warlord, Linebreaker, First blood

Igranie z przeznaczeniem:

Kazdy gracz ma do dyspozycji 3 przerzuty kosci ktore moze wykorzystac na 2 sposoby:

-Przerzut swojej kosci raz na faze na: saveing throw, to hit, fnp, advance, charge, psychic test

-Przerzut kosci przeciwnika raz na ture BITWY: saveing throw, to hit, fnp, advance, psychic test

Dodatkowe info:
*gracz rzuca koscmi i ma pierszenstwo czy chce przerzucic kosc czy nie(za CPlub z przeznaczenia)
jesli sie na to nie zdecyduje, przeciwnik moze zadeklarowac przerzucenie jednej kosci.
Tak przerzuconej kosci nie mozna ponownie juz przerzucic z zadnejzasady.
Jesli gracz zdecyduje sie przerzucic kosc (z przeznaczenia lub CP) nie mozna kazac mu ponownieprzerzucic tej kosci.


Bitwa II Drugiego dnia trafilismy na pole minowe.

Rozstawienie: Hammer and anvil
The Relic (2 Relikty umieszczone - 24 cale od krotszej krawedzi stolu i 24 cale od dluzszej krawedzi stolu, kazdy Relikt warty jest 8VP);
Maelstrom of War: Cloak and Shadows (karty dobierane do 3, tajne, Cover of Darkness);

Pole minowe: Jesli unit przejdzie przez teren, zacznie lub skonczy w nim ruch, kontroler rzuca D6
na 4+ nastepuje eksplozja miny, unit otrzymuje 1 mortal wound, 6+ D3 mortal wounds. Jednostki z zasada fly nie rzucaja gdy przelatuja przez teren,
Flyery(wszelkie samoloty itp.) nie rzucaja za pole minowe.





Bitwa III Trzeciego dnia mialem juz tego dosc

Rozstawienie: Dawn of War
No Mercy (1VP za kazdy zniszczony Unit);
Dla modeli LoW - kazde 10 pelnych straconych woundów jest warte 2 VP dla przeciwnika (plus 2 w przypadku calkowitego zniszczenia jednostki);

Maelstrom of War:
Slain the warlord, Linebreaker, First blood

Ulubieniec Bogow:
Kiedy nonvehicle character zniszczy unit przeciwnika lub ostatni model w unicie (w dowolny sposob) otrzymuje dar od bogow chaosu.
Jesli character zabije innego charactera (dowolny sposob ktorego sam jest zrodlem
[wybuch rozwalonego przez niego pojazdu sie nie liczy, ale swoj wlasny np. w wyniku perila juz tak]) gracz otrzymuje 2 VP.
Chaos boon:
Roll 2D6:
2: Spawndom.Your character is slain. Before removing the model, set up Chaos Spawn within 6" of his former position.
3: All of the character's ranged weapons get a +6" range boost.
4: +3 Movement
5: +1 Strength
6: +1 Attack
7: Pick any result other than Spawndom or Daemonhood.
8: Enemies targeting this character in the fight phase get -1 to hit rolls.
9: +1 to all saving throws.
10: +1 T
11: +1 W
12: Daemonhood. As Spawndom, but replace the character with a Daemon Prince instead; it must share a Mark with the replaced character, if it had one.
If don’t, generate random mark of chaos.

Boon trwa do konca bitwy, character nie moze posiadac tegosamego boona 2 razy,
jesli otrzyma drugi raz to samo, traktujemy wynik jak 7. Jesli warlord zamieni sie w spawna/princa zachowuje warlord traita,
reszta wargearuzamienia sie w podstawowy princa/spawna.


Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 – 0

Zapisani:
0.Faber
1.Faber
2.Świstek
3.Eman
4.Artur
5. Spectral
6. Crazy
7. Miwek
8. Wolan
9.Krystian K.
10.Miwek
11. Bogen
12. Skaven
13. Mlody
14. Michal W.
15. Maciek Bereza


Ostatnio edytowany przez Crazyman 15 Mar 2018, 11:23, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 15 Lut 2018, 11:47 
Offline

Rejestracja: 14 Gru 2015, 22:17
Posty: 7
Miejscowość: Bolechowice
zapisz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 15 Lut 2018, 11:53 
Offline

Rejestracja: 13 Maj 2015, 23:21
Posty: 42
Zapisz.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 15 Lut 2018, 17:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 10:47
Posty: 163
Miejscowość: Kraków
Panowie, jak gramy na 2025, niech będzie 3h na bitwę. Ciężko się będzie wyrobić w 2,5h ...

_________________
... only an eternity of carnage and slaughter, and laughter of thirsting gods.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 15 Lut 2018, 18:54 
Offline

Rejestracja: 08 Cze 2013, 20:52
Posty: 27
zapisz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 16 Lut 2018, 00:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2018, 23:29
Posty: 3
Miejscowość: Kraków
Zapiszcie mnie na rezerwe

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 16 Lut 2018, 09:26 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
uff dzięki za wpisanie

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 14 Mar 2018, 19:45 
Offline

Rejestracja: 13 Maj 2015, 23:21
Posty: 42
Wykreśl. Plan był dobry, ale znów mnie życie dopadło ...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 15 Mar 2018, 18:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2013, 22:11
Posty: 181
Miejscowość: Kraków
To od razu wpisuj mnie za Romana

_________________
https://s28.postimg.org/d6w6xns7h/Saim_Hann.jpg
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a ... svvp9.webm


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Uriel w krainie zaczarowanych Faberów turniej wh40k 2025
PostWysłany: 17 Mar 2018, 01:47 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
niestety musze zwolnic miejsce
ale moze zajrze po pracy

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.