Forum Vanaheim
http://forum.vanaheim.pl/

Wieczór Weteranów - 16.03 - Wredne Punkty - 989p
http://forum.vanaheim.pl/viewtopic.php?f=14&t=1015
Strona 1 z 1

Autor:  Wolan [ 14 Mar 2018, 18:17 ]
Temat postu:  Wieczór Weteranów - 16.03 - Wredne Punkty - 989p

Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 989 punktów
Stoły: 48"x 48"
Wpisowe: 12zł od osoby (podzielone między nagrody na Wieczorek, nagrody na ligę i składkę na makiety)
Sędziowie: Zgodnie z regulaminem ligi
Nagrody: Bony do sklepu Vanaheim

Wieczór Weteranów wlicza się do Krakowskiej Ligi Weteranów

Ramy czasowe:
Zapisy: 18:00-18:20
Start: 18:20
I bitwa: 18:20-19:20
II bitwa: 19:30 – 20:30
III bitwa: 20:40 - 21:40
Ogłoszenie wyników: ok. 21:50

Kompozycja armii:
-tylko armie Battleforged
-rozpiska 989 punktów
-max. 2 detachmenty, które nie mogą się powtarzać
-FW dopuszczony tylko do 10 PL/model
-LoW zakazane
-Auxiliary Support Detachment zakazany

Ponadto:
-Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele. Bardziej zaawansowane proxy można zgłosić do sędziego przed rozpoczęciem Wieczorku, z zapytaniem o możliwość dopuszczenia.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armii w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik, Battlescribe itp.)

Zasady główne:
-Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii oraz Chapter Approved

Wyniki:
1. Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - DP 20:0, MP 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
2. Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem przed rozpoczęciem bitwy, przeciwnik otrzymuje major victory (DP 20:0; MP 20:0).
3. Od 20 minuty przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury, tylko kończą aktualną, którą rozgrywają, chyba że obaj gracze zgodzą się na zagranie kolejnej tury i dostaną na to zgodę sędziego.
4. Zgłaszając wyniki do sędziego, należy wziąć pod uwagę powyższe zasady, z naciskiem na to, w której turze zakończyła się bitwa.

Tereny:
-Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą Titanic oraz Flyer Battlefield Role.
-Wszystkie góry działają jak barykady

Maelstrom of War:
-D3 na karcie zmieniamy na 2
-D6 na karcie zmieniamy na 4

Punkty karne:
-5DP za NIEspełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
-2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min.) -5DP za oddanie wyniku po czasie (5-10 min.)
-powyżej 10 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0:0 dla obu graczy.
-za udowodnione stalowanie - warning (drugi i każdy kolejny warning to -5 DP)

Kolejność czynności przed bitwą:
-rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
-rzut na wybór strony
-wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
-rzut na zaczynania - gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
-rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
-Vanguard Moves i podobne
-początek właściwej rozgrywki

Misje:

1. Secure and Control

Rozstawienie: Front-line Assault
Cel główny: Znaczniki z numerami 5 i 6 muszą rozstawione z strefie rozstawienia gracza, które je wystawia. Każdy z nich jest warty 3 VP na koniec gry.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Deadlock - w pierwszej turze gracze dobierają do 6 kart, w drugiej do 5 kart itd. Ponadto, od 3 tury koszty strategemów są podwójne.
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych unitach, max. 6 VP).

2. Retrieval Mission

Rozstawienie: Vanguard Strike
Cel główny: Znaczniki z numerami 1-4 są warte na koniec gry 3 VP.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Cloak and Shadows - dobieramy do 3 kart, obowiązują zasady Night Fight
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych unitach, max. 6 VP).

3. No Mercy

Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: Otrzymujesz 1 VP na koniec gry za każdy zniszczony unit przeciwnika.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Cleanse and Capture - dobieramy do 3 kart
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych unitach, max. 6 VP).

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/