Forum Vanaheim


Obecny czas: 29 Wrz 2020, 06:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wieczór Weteranów - 23.03.2018 - War Zones
PostWysłany: 22 Mar 2018, 18:45 
Offline

Rejestracja: 06 Gru 2017, 23:51
Posty: 15
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 850 punktów
Stoły: 48"x 48"
Wpisowe: 12zł od osoby (podzielone między nagrody na Wieczorek, nagrody na ligę i składkę na makiety)
Sędziowie: Zgodnie z regulaminem ligi
Nagrody: Bony do sklepu Vanaheim

Wieczór Weteranów wlicza się do Krakowskiej Ligi Weteranów

Ramy czasowe:
Zapisy: 18:00-18:20
Start: 18:20
I bitwa: 18:20-19:20
II bitwa: 19:30 – 20:30
III bitwa: 20:40 - 21:40
Ogłoszenie wyników: ok. 21:50

Kompozycja armii:
-tylko armie Battleforged
-rozpiska 850 punktów
-max. 2 detachmenty, które nie mogą się powtarzać
-FW dopuszczony tylko do 10 PL/model
-LoW zakazane
-Auxiliary Support Detachment zakazany

Ponadto:
-Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele. Bardziej zaawansowane proxy można zgłosić do sędziego przed rozpoczęciem Wieczorku, z zapytaniem o możliwość dopuszczenia.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armii w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik, Battlescribe itp.)

Zasady główne:
-Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii oraz Chapter Approved

Wyniki:
1. Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - DP 20:0, MP 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
2. Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem przed rozpoczęciem bitwy, przeciwnik otrzymuje major victory (DP 20:0; MP 20:0).
3. Od 20 minuty przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury, tylko kończą aktualną, którą rozgrywają, chyba że obaj gracze zgodzą się na zagranie kolejnej tury i dostaną na to zgodę sędziego.
4. Zgłaszając wyniki do sędziego, należy wziąć pod uwagę powyższe zasady, z naciskiem na to, w której turze zakończyła się bitwa.

Tereny:
-Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą Titanic oraz Flyer Battlefield Role.
-Wszystkie góry działają jak barykady

Maelstrom of War:
-D3 na karcie zmieniamy na 2
-D6 na karcie zmieniamy na 4

Punkty karne:
-5DP za NIEspełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
-2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min.) -5DP za oddanie wyniku po czasie (5-10 min.)
-powyżej 10 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0:0 dla obu graczy.
-za udowodnione stalowanie - warning (drugi i każdy kolejny warning to -5 DP)


Kolejność czynności przed bitwą:
-rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
-rzut na wybór strony
-wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
-rzut na zaczynania - gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
-rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
-Vanguard Moves i podobne
-początek właściwej rozgrywki

Zasada specjalna - War Zones - przed rozpoczęciem gry (rzutów przed bitwą itp.) gracze rzucają 2d6 (każdy rzuca d6 i sumują wynik) na to jakie warunki panują w War Zone, w którym grają.

2D6 - Result
2 - Corrosive Atmosphere - Wszystkie zwykłe Save’y 6+ (czyli nie Invulnerable saves etc.) muszą być przerzucone
3 - High Gravity - Zasięg wszystkich broni, oprócz Pistols oraz Grenades zostaje skrócony o 6”. Ponadto, Movement unitów z keywordem Fly zostaje skrócony o 3”.
4 - Toxic Mist - Wszystkie ataki w walce wręcz automatycznie ranią na 4+, chyba że normalnie ranią lepiej
5 - Warp Winds - Perils of the Warp występują za każdym razem, kiedy na kostkach wypadnie dublet (dwie te same liczby)
6 - Sub-zero - Zasięg szarży przez teren jest obniżony o 4” zamiast o 2”. Ponadto, bronie które normanie zabiją model przy rzucie 1 na to Hit, tracę tę zasadę.
7 - Pall of Night - Obowiązują zasady Night Fight, niezależnie od tradycyjnego rzutu.
8 - Radioactive Hot Zone - Bronie które normanie zabiją model przy rzucie 1 na to Hit, teraz zabijają przy wyniku 1 oraz 2.
9 - Low Gravity - Zasięg wszystkich broni, oprócz Pistols oraz Grenades zostaje wydłużony o 6”. Ponadto, Movement unitów z keywordem Fly zostaje wydłużony o 3”.
10 - Psychic Dead Zone - Wszyscy psionicy dzielą na pół wynik rzutu przy Psychic tests oraz Deny the Witch (zaokrąglając w dół). Ponadto, Perils of the Warp nie mają żadnego efektu.
11 - Haunted Wastlands - Wszystkie modele mają -1 Ld.
12 - Lifebloom Spores - Wszystkie modele ignorują na 6+ otrzymanie rany.

Misje:

1. Ascension

Rozstawienie: Spearhead Assault

Cel główny: Sześć znaczników, których kontrolowanie NA KONIEC TURY daje 1VP. Characterzy mają zasadę Objective Secured. Ponadto, im dłużej dany Character kontroluje jeden znacznik, tym więcej punktów za kontrolowanie go dostaniesz na koniec tury - jedną turę = 1VP, dwie tury = 2 VP itd.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Tactical Gambit - Gracze dobierają do 4 kart. Ponadto, przed dobraniem kart gracz musi obstawić ile kart spośród nich zrobi w tej turze (nie mniej niż 1). Jeżeli mu się uda, dostaje tyle VP ile kart obstawił. Jeżeli nie, liczbę VP równą obstawionej liczbie kart otrzymuje przeciwnik.
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych unitach, max. 6 VP).

2. Scortched Earth

Rozstawienie: Search and Destroy

Cel główny: Sześć znaczników, każdy warty 1 VP na koniec gry. Ponadto, jeżeli kontrolujesz znacznik w strefie wystawienia przeciwnika, możesz go spalić - otrzymujesz natychmiast 2 VP i znacznik jest usuwany z pola bitwy.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Target of Opportunity - gracze dobierają do 3 kart i odrzucają wszystkie niewykonane karty. Za 2 CP możesz zatrzymać jedną kartę w ręku.
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych unitach, max. 6 VP).

3. No Mercy

Rozstawienie: Dawn of War

Cel główny: Otrzymujesz 1 VP na koniec gry za każdy zniszczony unit przeciwnika.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Cleanse and Capture - dobieramy do 3 kart
Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych unitach, max. 6 VP).

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.