Forum Vanaheim


Obecny czas: 25 Wrz 2020, 14:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 2000 Wh40k 1.07.2018
PostWysłany: 09 Cze 2018, 07:51 
Offline

Rejestracja: 21 Lut 2012, 23:51
Posty: 214
Termin: 1.07.2018
Miejsce: Sklep Vanaheim
Stoły: 72"x 48"
Limit: 14 osób ( w wypadku ładnej pogody dopisuje więcej)
Akredytacja: 10zł od osoby
Nagrody: Bony za topkę + losówki

Sędziowie:
- Gompek
- Artur
- Szalona Artystka
Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju proszę o kontakt z Gompkom.
Osoby które są na głównej liście a nie dają informacji o tym, że ich nie będzie automatycznie lądują na rezerwie na następnym turnieju.

Ramy czasowe:
Zapisy: 9.30-10:00
Start: 10:00
I bitwa: 10:00-12:30
II bitwa: 12:30 - 15:00
III bitwa: 15:00 - 17:30

Kompozycja armii:
- 2000 punktów na osobę
- max 3 detachmenty
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play
- FW dopuszczony
-max 3X ten sam profil jednostki
( Bez troopsow i transportów)


General rules:
- gramy na zasadach 8 edycji, z uwzględnieniem FAQ GW, FAQ ETC, Ligi sędziowskiej, beta rulsy
- proxy niedozwolone
- Modele muszą mieć podstawowy WYSIWYG
- stoły 72" x 48"
- karty taktyczne z RB, z tym, że D3 = 2 oraz D6 = 4, można (ale nie trzeba) używać kart z codexów
- misje zgodnie z RB
- boots on the ground: modele/unity z battle field role: flyer nigdy nie trzymają znacznika (nawet w trybie hover)
- obj. sec.: wszystkie unity/modele z battle field role: troops jeśli są w odległości do trzymania znacznika, trzymają go niezależnie od liczby modeli w 3" od jego centrum, chyba, że wrogi unit/model ma taką samą, bądź podobną zasadę, tylko troopsy z detachmentu który ma jeden army keyword
- table do końca 3 rundy oznacza 20:0, małe pkt podajecie normalnie, od czwartej rundy dogrywacie scenariusz z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 turę
- tereny na stołach rozstawiają sędziowie
- dod. zasada do lasu: Las daje cover modelom nie będącym infrantry, jeżeli model i podstawka są całkowicie w lesie
- od decyzji głównego sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może grozić karnymi albo dyskwalifikacją
- Wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- Sędzia nie musi znać/pamiętać wszystkich zasad, statystyk, FAQ-ów, więc jeżeli ktoś się nie zgadza, to trzeba przedstawić zapisy popierające daną tezę, jeżeli w czasie turnieju lub później okaże się, że interpretacja jest zła, bo np. była w FAQ-u itp. to mogą być przydzielane karne albo inne konsekwencje
- Każdy musi znać FAQ ogólne i do swojej armii
- Jeżeli jakaś zasada nie ma jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać przed grą, aby potem nie było problemów
- W czasie turnieju nie można zaglądać na tabele wyników, spojrzenie będzie skutkowało karnymi
- Odrzucamy karty maelstromów jeżeli nie można ich wykonać, w sensie, że jak przeciwnik nie ma psykera albo FLY, a nie, że nie dobiegniemy do danego znacznika itp.)
- Na koniec tury można odrzucić jedną aktywną kartę maelstrom
- Każda ruina jest ścianą, bez pięter oraz okien


Kolejność rzeczy przed bitwą:
(nie można przerzucać tych rzutów przed ze statagemów)
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą
wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut
decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki

Punktacja:
na końcowy wynik bitwy składają się:
- różnica w KP, max do 6VP
- VP zdobyte z obu scenariuszy składających się na jedną bitwę
- slay the warlord, linebreaker i first blood są warte po 1VP każde
- ostateczny wynik obliczamy na zasadzie:

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0

Misja I

Misja II


Misja III



-5DP za NIE spełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
+3DP za zrobione podstawki (trzymające również schemat w obrębie detachmentu )
+2DP za full WYSIWIG
+5DP za w pełni pomalowaną armię (trzymającą również schemat w obrębie detachmentu )

Zapisani:
1. Gompek
2. Uriel
3. Krejzi
4. Żyd
5. Maciej Bereza
6. Syslak
7. Skaven
8. Młody
9. Kitek
10. Misiu Wiercioch
11. Miweł
12. Grześ co wreszcie ma codex
13. Jakub Stefański
14. Bogen
Lista na zewnątrz :
1. Krystian Krawczyk
2. Eman
3. Onaker
4. Lesiu
5. Faber
6. Wolan
7. Misiu


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.