Forum Vanaheim


Obecny czas: 19 Sty 2020, 15:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Bolt Action 21.02.2015 - MDK Grunwaldzka 5
PostWysłany: 28 Sty 2015, 09:40 
Offline

Rejestracja: 18 Mar 2012, 10:42
Posty: 37
REGULAMIN

VI TURNIEJ BOLT ACTION MDK - Emisariuszka

Termin: 21 Luty godz 9.30-19.00
Miejsce: MDK Grunwaldzka 5 Kraków
Harmonogram:
Zapisy 9.30 -10.00
Bitwa I 10-12.15
Bitwa II 12.30-14.45
Bitwa III 14.45 – 17.00
Miejsce: MDK ul.Grunwaldzka 5
Format punktowy: 1000 pkt (emisariuszka)
Wymiary stołów: 48x60
Wpisowe: 10zł (sala + bony do sklepu Vanaheim)
Zasady:
-Gramy na aktualną edycję Bolt Action wraz z FAQ
-Gracz jest zobowiązany posiadać czytelną wydrukowaną lub napisaną rozpiskę miarkę i kostki do gry.
-Armia musi składać się z maksymalnie jednego plutonu (nie stosujemy proxów!!)
- Modele mają być komplente i być przyklejone do podstawek – inaczej traktowane są jak proxy.
- Armia w pełni pomalowana i z full WYSIWYG otrzymuje +3 punkty do klasyfikacji.
-Do formowania armii dopuszczone są:
* Armies of Germany.
* Armies of United States.
* Armies of Great Britain.
* Armies of the Soviet Union.
* Armies of Imperial Japan.
* Armies of France and the Allies.
* Armies of Italy and the Axis.
* Armies of Bolt Action
* Bolt Action Additional Units
-Do formowania armii nie dopuszczone są:
*Batlle ground Europe
*Bolt Action: Armoured Platoon selectors
*Bolt Action: Tank Battles Suplement
*Rules: Warplanes
*Massive Battles
*Flame pojazdy

Emisariuszka – jest to dodatkowy pojedynczy model dodawany do armii model najlepiej kobiety (ale może być to też mężczyzna).
Może być zastąpiony żetonem wielkości podstawki.
Veteran
Weapon: pistol
Zasady specjalne:
1. Zawsze w oddziale: Przed bitwą emisariuszka jest przydzielana do dowolnej pieszej jednostki armii (piechota i altyleria). Na koniec tury obaj gracze mogą ją przenieść do dowolnego innego oddziału w 6 calach. Jeśli emisariusza zginie razem z odziałem lub przeżyje ale straci oddział i nie jest w stanie przejść do następnego tez jest ściągana ze stołu. Emisariusza nie generuje kości rozkazu – zawsze jest przypisana do rozkazu jakiegoś oddziału.
2. Niekończące się szczęście. Emisariuszka gnie zawsze jako ostatnie z oddziału (nie działa na nię np. zasada snajpera)
3. Ważna osoba. Oddział w którym jest emisariuszka ma dodatkowy modyfikator +1 do morale (kumuluje się z dowódcą)

SCENARIUSZE
Każdy scenariusz trwa 6 tur
W każdym scenariuszu o wyniku bitwy decyduj różnica zdobytych punktów.
0 różnicy 10-10
1 różnicy 11-9
2 różnicy 12-8
3 różnicy 13-7
.
.
.
10+ różnicy 20-0
Zdobyte punkty w bitwie nazywane są MP (małe punkty), a różnica ich podaje zdobyte DP (duże punkty)
Zajmowanie znaczników: Znaczniki zajmuje piechota, artyleria oraz pojazdy z pancerzem większym niż 8+, reszta pojazdów jak i nie puste transporty mogą jej jedynie blokować. Znacznik uznaje się za zajęty jeśli na koniec gry znajduje się w 4 calach od niego sojusznicza jednostka i nie ma żadnej wrogiej.
Zasada specjalna:
Zbyt mali: Jednostka small unit oraz pojazdy (składająca się z 1-2 modeli) jest zbyt mała by zablokować znacznik liczniejszym oddziałom. Nadal jednak może zajmować znaczniki jeśli jeśli nie ma tam wroga.

SCENARIUSZE

Porucznik nie ukrywał swojej wściekłości. Zbliżała się do niego młoda piękna kobieta, w skoromnym ale dopasowanym stroju. Nie wyglądała na żołnierza. W normalnych okolicznościach uznałby to za niezwykle sprzyjającą sytuacje. Ale nie tutaj, nie na wojnie. Tym bardziej że rozkaz przełożonego był nader jasny: „ masz słuchać wszystkiego co ci powie ta kobieta! Wszystkiego! Odmaszerować!”
Dla niego weterana Kampani Wrześniowej, Francuskiej, Norweskiej a teraz Holenderskiej było to nie do zrozumienia.. że ma się teraz słuchać spódnicy..

PRZEBIĆ SIĘ!
Rozstawienie armii:
Połowa armii (zaokrąglając w górę) musi znaleźć się w rezerwach. Reszta (w tym Emisariuszka) wystawiana jest naprzemiennie w 8 cali od krawędzi stołu. Nie przsługuje zasada hiden setup.
Cel misji:
Celem misji przebić się emisariuszką na drugą stronę.
Punktacja:
Po 4 punkty: za doprowadzenie emisariuszki na koniec gry w strefę wrogiego rozstawienie (8 cali od krawędzi) i za zlikwidowanie wrogiej emisariuszki. Dodatkowo za każdy wyeliminowany odział wroga 1 pkt (za emisariuszkę dodatkowy 1)
Zasady specjalne:
Instynkt: Oddział z emisariuszką po rozstawieniu się może zmienić swoją pozycję o 10 cali (musi jednak nadal pozostać w strefie rozstawiania – 8 cali)

Wycieńczony odział zaległ w pobliskim lasku. Przebijanie się wzdłuż frontu to był jakiś absurd. Jednak zmotywowani stanowczością tajemniczej kobiety żołnierze wydawali się być gotowi do kolejnego wysiłku. Porucznikowi pozostało tylko się zastanowić.. kto tu naprawdę dowodzi??

W PUŁAPCE.

Rozstawienie armii:
Połowa armii (zaokrąglając w górę) rozstawiona jest na stole; w 12 calach od własnej krawędzi. Odział z emisariuszem w pasie – nie bliżej niż 12 cali od krawędzi i nie dalej niż 15. Dodatkowo musi pozostawać 12 cali od krawędzi bocznych i innych jednostek sojuszniczych.
Reszta jednostek pozostaje w autflanku. W scenariuszu tym przysługuje podręcznikowy hiden setup dla spoterów, snajeprów etc.

Cel misji:
Na środku stołu znajduje się znacznik.

Punktacja:
Za zajmowanie na koniec bitwy środkowego znacznika 4pkt. Za każdą turę poczawszy od 2 odddział z emisariuszką w 12 calach od środka zyskuje 1 pkt. Dodatkowo za każdy wyeliminowany odział wroga 1 pkt (za emisariuszkę dodatkowy 1)

Teraz porucznik zrozumiał wszystko. I momo tego że misja wydawała się samobójcza wiedział, że od niej może zależeć życie wielu żołnierzy. Poznawszy bliżej panią pułkownik przez te kilka dni boju, choć była kobietą, ufał jej rozkazom bezwarunkowo.

MASZYNA SZYFRUJĄCA ENIGMA

Rozstawienie armii:
Gracze naprzemiennie wystawiają 4 znaczników ( 6 cali od krawędzi stołu i 12 cali od siebie)
Gracze rzucają kością. Gracz z wyższym wynikiem wybiera stronę stołu. Od tej pory gracze naprzemiennie wystawiają swoje jednostki w 8 calach . Reszta pozostaje w rezerwach. W scenariuszu tym przysługuje podręcznikowy hiden setup dla spoterów, snajeprów etc.
Cel misji:6 znaczników
Punktacja:
Za kontrolowanie na koniec bitwy znacznika 2 pkt. Dodatkowo za każdy wyeliminowany odział wroga 1 pkt (za emisariuszkę dodatkowy 1)

Zasady specjalne:
Przed grą, ale po wystawieniu, gracze naprzemiennie decydują czy ich jednostki na stole podejmie jedną z dwóch akcji.
a) Rozpocznie grę z zasadą ambusch
b) Wykona darmowy rozkaz run (bez możliwości szarżowania lub taranowania przeciwnika)

Link do FB https://www.facebook.com/events/7024293 ... 5/?fref=ts


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.