Forum Vanaheim


Obecny czas: 06 Sie 2020, 00:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 28 Lis 2017, 18:38 
Offline

Rejestracja: 22 Maj 2015, 21:04
Posty: 20
Termin: 09.12.2017
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 1200
Stoły: 48"x 48"
Limit: 23 osób
Akredytacja: 10zł od osoby
Sędziowie: Artur „Archee” Wysocki, Krystian Krawczyk, Maciej „Crazy” Ptasiński(od spiny)
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim oraz losówki „niespodzianki” od sklepu VANAHEIM!

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:30-10:00
Start: 10:00
I bitwa: 10:00-12:10
II bitwa: 12:20 - 14:30
III bitwa: 14:40 - 16:50

Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forach (Sklepu Vanaheim lub stronie ligowej)
Osoby które są na głównej liście a nie dają informacji o tym, że ich nie będzie automatycznie lądują na rezerwie na następnym turnieju.

ARMIE:
Kompozycja armii:
- max 2 detachmenty, które nie mogą się powtarzać (niedopuszczony: Auxilliary Support Detachment);
- zakaz dublowania unitów (np: nie możesz mieć 2 oddziałów Dark Reaperów, czy Primaris Psykerów), wyjątkiem są Troopsy i Dedicate Transporty, których nie można triplować dopóki nie zużyjesz wszystkich innych opcji z Troopsów (grając Space Marine'ami 3 oddział scoutów możesz wystawić dopiero jak masz 2 oddziały taktycznych, 2 intercessorów i 2 scoutów).
- 1 LOW na armię;
- FW dopuszczony;
- Proxy w granicach rozsądku;

-Każdy gracz musi posiadać oryginalny index do swojej armii
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki.


ZASADY SPOTKANIA:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii i Chapter Approved.
W combacie modele mogą bić w 3 calach od wroga w pionie lub z 1 piętra w ruinie.
Obowiązują:
'Special Characters - Modele Special Characters lub modele z Imperial Armor muszą być oryginalne, lub jeżeli masz konwersje special charactera należy z każdej strony modelu zrobic zdjęcie i wysłać na podany adres krkturniej@gmail.com aby się upewnić czy model będzie dopuszczony.
- Boots on the Ground: modele/unity z battle field role: flyer nigdy nie trzymają znacznika (nawet w trybie hover)
- Obj. Sec.: wszystkie unity/modele z battle field role: troops jeśli są w odległości do trzymania znacznika, trzymają go niezależnie od liczby modeli w 3" od jego centrum, chyba, że wrogi unit/model ma taką samą, bądź podobną zasadę
- Fast and Furious: +1 do rzutu na zaczynanie jeśli wystawiłeś pierwszy swoją armie
- Clock: W przypadku nie rozegrania 4 pełnych tur przez całą gre gracze otrzymują 0:0. 20 minut przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury tylko kończą aktualną, którą rozgrywają. Oddanie wyniku po 5 minutach od skończenia rundy skutkuje -5DP dla obu graczy, po 10 minutach wynik graczy wynosi 0:0.
Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
- Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem, przeciwnik otrzymuje major victory (17:3).
- Split: Gracze mogą zadecydować o podziale punktów i przyjęciu wyniku 10:10



Tereny:
Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą titanic), aby otrzymać cover za las cały model (vehicle, monster) musi znajdować się w lesie, troops musi posiadać więcej niż połowę modeli z unitu w lesie.
- Wszystkie góry działają jak barykady( muszą zasłaniać chociaż cześć modelu, a sam model musi znajdować się w 1” od nich)
- Ruiny dają cover pojazdom i monstrusom tylko gdy te są zasłonięte co najmniej w połowie przez teren.(WAŻNE, aby dostawać cover za ruinę nie trzeba w niej stać) – nie dotyczy modeli invantry.

Maelstromy:
- D3 na karcie zmieniamy na 2

Punkty dodatkowe:
+3DP za pomalowaną armię na co najmniej 3 kolory z pełnym WYSIWYG-iem (+2DP za zrobione podstawki)
+3DP za przyjście w czapce św. Mikołaja
+2DP za przyjście z czerwonym nosem jak renifer Rudolf :)
-5DP za NIE spełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, rozpiska, zasady do armi etc.


Kolejność rzeczy przed bitwą:
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór strony (deploy losuje gracz, po rozstawieniu znaczników, który nie wygrał rzutu na rozstawienie znacznika)
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki

Misje:

I Bitwa

Cel główny: „Protect the Christmas Tree!”: Gracze wystawiają Choinkę (Choinka posiada wszystkie zasady dotyczące relictu) w swojej strefie rozstawienia. Kontrolowanie swojej choinki na koniec gry daje 4VP, trzymanie choinki przeciwnika daje 8VP (Łącznie można zdobyć 12VP).
Cel poboczny: Maelstrom of War: Cloak and Shadows (karty dobierane do 3, karty są tajne, Cover of Darkness);
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6

II Bitwa:

Cel główny: „Santa and his Elves!” Przed grą wyznacz jednego HQ i jeden Troops ze swojej armii. Unity te są wartę 3 VP na koniec gry za każdy, ale zyskują zasadę „Double Trauble: gdy wykonasz malstromy tym unitem VP za niego liczą się podwójnie, (liczą się do tego również secure-y przeciwnika)”
Cel poboczny: Maelstrom of War: Spoils of War (karty dobierane do 3, można wykonywać Secure Objective X przeciwnika, nie można odrzucać Secure Objective X); 
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6

III Bitwa:

Cel główny: „Everyone deserved a little gift”: 4 znaczniki po 2 VP na środku każdej ćwiartki, gracze ustawiają po 1 znaczniku wartym 1 vp na koniec gry w swojej strefie rozstawienia (6” od krawędzi rozstawień, 6” od krawędzi stołu i 12 od innych znaczników). Przed grą gracze zapisują numer jednego ze znaczników w ćwiarach, jeśli na koniec gry kontrolują zapisany znacznik i znacznik w swojej Strefie dostają dodatkowe 2VP. Poza tym na początku każdej tury gracza, ów gracz rzuca kością aby wybrać Objective Marker a następnie stawia „Prezent” w obrębie 12” od tego znacznika. Jeśli unit podczas ruchu znajdzie sięw 3” od prezentu otwiera go (Rzuca K6 i otrzymuje bonus z poniższej tabeli) po czym prezent znika, gracz który zbierze najwięcej prezentów dostaje dodatkowe 3VP.
Cel poboczny: Maelstrom of War: Contact Lost (1 karta w 1 turze, w każdej kolejnej dobieramy karty w ilości kontrolowanych objectivów do max. 6 na ręce);
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6

PREZENT:
1) +1 Atak na wybranej broni (melee/Range) dla unitu do końca tury
2) Jeśli unit targetujące mają -1 to hit dodatkowo modele w tym unicie traktowane są jak w coverze i otrzymują +2 do Save’a za cover do następnej tury
3) +Reroll 1 to hit do końca tury
4) +Reroll 1 to wound do końca tury
5) +1 dmg na wybranej broni dla unitu do końca tury
6) + Unit może biec i szarżować w tej samej turze, oraz ma +2” do biegu i szarży do końca tury

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0

1. Krystian Krawczyk
2. Artur Wysocki
3. Crazy
4. Eman
5. Tiny Bear
6. Maciuś Bereza
7. Skaven
8. Zawix
9. Lesiu
10. Bokdan0
11. Grzesiek
12. Bogacz
13. Sebastian Krok
14. HubertW
15. Wolan
16. Szymon Głąb
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
---------------REZERWA--------------
24. Etoo
25.
26.


Ostatnio edytowany przez Arturius 08 Gru 2017, 21:53, edytowano w sumie 8 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 28 Lis 2017, 21:39 
Offline

Rejestracja: 21 Cze 2017, 11:48
Posty: 6
Zapisz mnie proszę.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 28 Lis 2017, 22:31 
Offline

Rejestracja: 02 Wrz 2017, 22:26
Posty: 4
Proszę o zapisanie ;p (Bereza, Almazd..jak chcesz)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 28 Lis 2017, 22:40 
Offline

Rejestracja: 13 Maj 2015, 23:21
Posty: 42
Zapisz.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 28 Lis 2017, 23:05 
Offline

Rejestracja: 28 Wrz 2017, 10:38
Posty: 8
Zapisz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 28 Lis 2017, 23:33 
Offline

Rejestracja: 11 Mar 2012, 18:18
Posty: 118
Cytuj:
+2DP za przyjście z czerwonym nosem jak renifer Rudolf :)


Dosyć niebezpieczny zapis :mrgreen:

Wstępnie będę.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 29 Lis 2017, 00:34 
Offline

Rejestracja: 14 Gru 2015, 22:17
Posty: 7
Miejscowość: Bolechowice
Zapisz :D!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 29 Lis 2017, 09:05 
Offline

Rejestracja: 15 Paź 2012, 18:46
Posty: 50
zapisz proszę


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 29 Lis 2017, 10:14 
Offline

Rejestracja: 27 Cze 2014, 16:55
Posty: 16
Zapisz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 09.12 1200 Turniej Mikołajkowy wh40k
PostWysłany: 29 Lis 2017, 10:43 
Offline

Rejestracja: 31 Paź 2017, 07:46
Posty: 8
Poprosze o zapisanie. Sebastian Krok


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.