Forum Vanaheim


Obecny czas: 18 Sty 2020, 17:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 08.12 wieczór weteranów 1000pkt
PostWysłany: 06 Gru 2017, 00:28 
Offline

Rejestracja: 28 Wrz 2017, 10:38
Posty: 8
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 1000 pktów
Stoły: 48"x 48"
Akredytacja: 10zł od osoby
Sędziowie: Mateusz Zawieracz
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim
POCZUJMY DUCHA ŚWIĄT

Ramy czasowe:
Zapisy: 17:30-18:00
Start: 18:00
I bitwa: 18:00-19:20
II bitwa: 19:20 – 20:40
III bitwa: 20:40 - 22:00

Kompozycja armii:
- rozpiska 1000 punktów (battleforged)
- max 2 detachmenty, które nie mogą się powtarzać
- FW dopuszczony;

Zakazane:
- Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele
- Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armi w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik, battlescribe itp.)


ZASADY SPOTKANIA:
- Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii.
- Boots on the Ground: modele/unity z battle field role: flyer nigdy nie trzymają znacznika (nawet w trybie hover)
- Obj. Sec.: wszystkie unity/modele z battle field role: troops jeśli są w odległości do trzymania znacznika, trzymają go niezależnie od liczby modeli w 3" od jego centrum, chyba, że wrogi unit/model ma taką samą, bądź podobną zasadę
- Po wystawieniu wszystkich unitów każdy z graczy rzuca kostką o to kto będzie zaczynał (ten kto rzucił więcej zaczyna)
- Fast and Furious: +1 do rzutu na zaczynanie jeśli wystawiłeś pierwszy swoją armie

Wyniki:
- Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
- Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem, przeciwnik otrzymuje major victory (20:0).
- 20 minut przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury tylko kończą aktualną, którą rozgrywają.
-W przypadku nie dogrania do 3 tury oboje gracze otrzymują 0-0. Tym razem się tego trzymamy.
-W przypadku nie podania wyniku do 6 min po zakonczeniu czasu obaj gracze tracą 5 Dp, w razie nie podania wyniku do 10 min po zakonczeniu czasu obaj gracze otrzymują wynik 0-0

Tereny:
Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą titanic
- Wszystkie góry działają jak barykady

Maelstromy:
D3 na karcie zmieniamy na 2

Punkty:
-5DP za NIE spełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
+1DP za czapke mikołaja na dowolnym modelu. Albo czapke pirata. Bo kto nie lubi piratów?
+1DP za upominek dla przeciwnika na kazdą runde. Tak, mogą być kluczyki do nowego ferrari.

Kolejność rzeczy przed bitwą:
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór strony (deploy losuje gracz, po rozstawieniu znaczników, który nie wygrał rzutu na rozstawienie znacznika)
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki

Misje:

I Bitwa:
Cel główny: „Nie lubie grać z reliktem”jeden objective za 5 vp reszta za 1 vp

Cel poboczny: Maelstrom of war: Contact lost (karty dobieramy do ilości kontrolowanych objectivów, w pierwszej turze jedną)

Cele dodatkowe: Linebreaker, slay the warlord, first blood, kill pointy (maks 6)


II Bitwa
Cel główny: „oczekiwanie na święta, to się chyba adwent nazywało” kazdy objective jest wart tyle vp co numer tury w ktorej skonczyla sie gra

Cel poboczny: Maelstrom of War: Spoils of war (do 3 kart, nie można odrzucać secure objective x, mozna robic secure objective x przeciwnika.)

Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill pointy (maks 6)


III Bitwa:
Cel główny: „Fake Christmas tree”: na koniec gry za każdy kontrolowany objective traci się 2 vp

Cel poboczny: Maelstrom of War: Deadlock (w pierwszej turze 6 kart potem do 5 do 4 etc. Nadmiar odrzucamy)

Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6


Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 08.12 wieczór weteranów 1000pkt
PostWysłany: 06 Gru 2017, 22:47 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
zapisz :)

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.