Forum Vanaheim


Obecny czas: 23 Sie 2019, 12:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Frosthammer - Część 2 - 1000 pkt
PostWysłany: 11 Lut 2018, 22:54 
Offline

Rejestracja: 07 Cze 2011, 18:32
Posty: 4
Frosthammer część 2 -1000 pkt

Na gry nadal umawiajcie się na facebooku tutaj tylko podrzucajcie swoje wyniki

Od razu mówię, że tym razem kampania potrwa dłużej niż zamierzone 2 tygodnie bo się po prostu nie wyrobimy a nowa forma nie pozwoli przyspieszyć.
Połączymy tą kampanię z Malign Portents.

Zmieniamy system bitew - gramy jedną na tydzień. Raz w tygodniu - dzień będzie ogłoszony - gracze podają plany swoich ruchów na mój adres mailowy: Marcin@panicz.eu tytuł wiadomości: Kampania NR X gdize X to nr tygodnia. Następnie otrzymują informacje zwrotne i mogą raz skorygować swoje plany jednak nie fundamentalnie. - Atak nadal musi zakończyć się atakiem chociaż cel może się zmienić - Atak może zamienić się w zasadzkę jeśli gracz dostał informację od czujki o nadciągających wojskach przeciwnika. Może też udzielić wsparcia jednak jego atak odbędzie się z osłabionym wojskiem - te oddziały które pomogą sojusznikowi nie mogą brać udziału w Twojej bitwie. Postarajcie się jak najwięcej informacji zachować w sekrecie.


Frosthammer część 2 -1000 pkt

Z racji tego, że jak wcześniej wspomniałem kampania będzie testowa to tym razem chaos związany ze zgłaszaniem wyników oraz lokalizacją postanowiliśmy przenieść na forum Vanaheim:

viewtopic.php?f=80&t=1009

Zachęcam do rejestracji. Na gry nadal umawiajcie się na facebooku tutaj tylko podrzucajcie swoje wyniki

Od razu mówię, że tym razem kampania potrwa dłużej niż zamierzone 2 tygodnie bo się po prostu nie wyrobimy a nowa forma nie pozwoli przyspieszyć.
Połączymy tą kampanię z Malign Portents.

Zmieniamy system bitew - gramy jedną na tydzień. Raz w tygodniu - dzień będzie ogłoszony - gracze podają plany swoich ruchów. Na moj adres mailowy marcin@panicz.eu - Tytul wiadomosci - Kampania NR X (kolejny tydzien zgloszen) Następnie otrzymują informacje zwrotne i mogą raz skorygować swoje plany jednak nie fundamentalnie. - Atak nadal musi zakończyć się atakiem chociaż cel może się zmienić - Atak może zamienić się w zasadzkę jeśli gracz dostał informację od czujki o nadciągających wojskach przeciwnika. Może też udzielić wsparcia jednak jego atak odbędzie się z osłabionym wojskiem - te oddziały które pomogą sojusznikowi nie mogą brać udziału w Twojej bitwie. Postarajcie się jak najwięcej informacji zachować w sekrecie.

Pogoda w danych obszarach planszy zostanie podana na początku tygodnia.

W tej części zbieramy punkty za zniszczenia oddziałów przeciwnika - liczymy ilość zabitych punktów ale w sposób następujący - przykład: jeśli oddział 10 ludków kosztuje 100 pkt zabito 9 ludków - zrobyto 90 pkt. - Trzeba będzie wziąć kalkulator do ręki. Wygrany scenariusz to 300 pkt (major)

Walutą na mapie są punkty - zapłata za informacje, czy posiłki odbywa się w punktach.

Każdy z graczy zaczyna z ilością punktów : punkty z poprzedniej części x 100

Jeśli atakuje się gracza na jego strefach bocznych atakujący wybiera scenariusz i rzut o rozstawienie jeśli atakujący przeszedł przez czujki które zaalarmowały atakowanego to może on przełożyć jeden element terenu i wybrać scenariusz.

Jeśli atakuje się gracza który aktualnie znajduje się więcej niż 5 pól od swojej strefy bocznej atakujący wygrywa inicjatywę i rzut o rozstawienie. (wciąż atakowany może przełożyć jeden element terenu.)

Atakowanie strefy centralnej gracza odbywa się na zasadach specjalnego scenariusza który jest niezwykle niezbalansowany i zostanie ogłoszony wkrótce. wygranie z graczem w jego strefie centralnej to 1000 pkt (dużo pkt ale to dlatego, że atakowany będzie mieć nieziemską przewagę i trzeba będzie nie lada generała żeby to wygrać.)

Tym razem po każdej bitwie zakładamy że wojsko wraca na swój teren.

Z racji połączenia z kampanią Malign Portents można wymienić 1 bohatera na bohatera z Malign Portents i mianować go generałem.

Gramy także scenariusze z Malign Portents

Z racji tego, że przepływ informacji w tej kampanii będzie kluczowy ja nie będę nikogo atakować. Jestem ustawiony w pozycji Stoję. Czekam. Obserwuję.

Jeszcze wiele informacji się pojawi :D,

Sojusz: A może nie tylko będziemy się mordować z zimną krwią ale też ustawimy jakieś drobne sojusze ? mogą obejmować wystawianie czujek, posiłki, wymianę informacji.

Ogólne możliwe ruchy na tym etapie są następujące:

Atak na gracza: Tutaj kwestia wygląda troszkę inaczej niż poprzednio. Atakując danego gracza musicie napisać którą drogą przejdziecie - konkretne numery jakimi idziecie - są to miejsca w których możecie wpaść w zasadzkę stworzoną przez innego gracza. (można zgłaszać swój ruch w formie obrazka z namalowaną trasą do czego zachęcam.

Zasadzka: Gracz może zadeklarować że na konkretnym polu szykuje zasadzkę - napada wtedy na gracza który w trakcie ataku zadeklarował przejście przez to pole. Jeśli nie dojdzie do tego że inny gracz wpadnie w jego zasadzkę do żądne krwii wojska zmusza generała do ataku na jakiegoś przeciwnika.

Sojusz:

Czujka: Na 3 dowolnych polach które przynależą do terenu gracza, może on wystawić czujki - jeśli przeciwnik zadeklaruje przejście przez nie gracz zostanie o tym powiadomiony - może wtedy skorygować swoje ruchy, jednak nie diametralnie.

Posiłki: Jeśli gracz zostanie powiadomiony o nadciągającym przeciwniku może namówić swojego sojusznika do przysłania mu posiłków gracz może uszczuplić wtedy swoje wojska o dowolną wartość punktów do 400 maks. Jednak tym samym osłabi siebie. Posiłki wrócą dopiero w 2 turze jego bitwy jeśli w tym czasie zostanie zaatakowany. Posiłki “wchodzą” od strony rozstawienia gracza do którego przybywają jeśli to możliwe 9” od modeli przeciwnika. Jeśli to nie jest możliwe wychodzą najdalej jak się da od przeciwnika. Jeśli jednak nie ma takiej opcji wbijają się prosto w przeciwnika. Jeśli cały oddział się nie mieści na stole wychodzi zza krawędzi stopniowo. Jeśli mają się pojawić posiłki gracz musi faktycznie przyjść z danymi modelami i nimi zagrać. Jeżeli się nie stawi… posiłki nie przybyły (przypadkiem czy specjalnie ?) Nie zabrania się też by sojusznik zdradził i zaatakował w plecy - Wtedy jednak Musze mieć taką informację wcześniej wraz z opisem w której turze dojdzie do zdrady.

Stoję. Czekam. Obserwuję. - Gracz nie deklaruje ataku, rozstawia czujki, może wysyłać posiłki może się bronić może szpiegować.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.