Forum Vanaheim


Obecny czas: 17 Lut 2020, 11:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 22:32 
Offline

Rejestracja: 03 Cze 2013, 21:52
Posty: 42
Termin: 27.01.2018
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Stoły: 72"x 48"
Limit: 15 osób
Akredytacja: 10zł od osoby
Nagrody: Bony do sklepu Vanheim

Sędziowie:
- Artur „R2D2” Wysocki
- Krystian Krawczyk
- Maciej „Crazy” Ptasiński(od spiny)

Zgłoszenia:
Celem zapewnienia sobie miejsca na turnieju warto zgłosić się w stosownym temacie na forach (Sklepu Vanaheim lub stronie ligowej)
Osoby które są na głównej liście a nie dają informacji o tym, że ich nie będzie automatycznie lądują na rezerwie na następnym turnieju.

Ramy czasowe:
Zapisy: 9:30-10:00
Start: 10:00
I bitwa: 10:00-12:30
II bitwa: 12:30 - 15:00
Przerwa: 15:00 – 15:30
III bitwa: 15:30 - 18:00

Kompozycja armii:
- 2000 pkt
- max. 3 detachmenty, które nie mogą się powtarzać
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play
- FW dopuszczony
- zabroniony: Auxiliary Support Detachment

General Rules:
- gramy na zasady 8ed, z uwzględnieniem FAQ GW i Chappter Aproved
- Proxy niedozwolone
- Modele muszą mieć podstawowy WYSWIG
- Misje zgodnie z RB i ChA
- punkty za Maelstormy d3 = 2, d6 = 4
- obj. Sec.: Wszystkie modele z battlefield role: troops jeśli są w odległości do 3” od środka znacznika, kontrolują go niezależnie od ilości modeli przeciwnika w tym obszarze chyba, że unit przeciwnika posiada tą, bądź podobną zasadę.
- Table do 3 tury daje wynik 20:0, małe punkty podawane są normalnie, od czwartej rundy w wzwyż rundy dogrywane są normalnie z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 turę
- od decyzji sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może skończyć się karnymi punktami bądź dyskwalifikacją.
- wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- Maelstromy, których nie jesteśmy wstanie wykonać odrzucamy od razu po ich dobraniu.
- Gracze, którzy nie dograją 4 pełnych rund w wyznaczonym czasie dostają 5 Karnych Punktów, jeśli gracz udowodni, że to przez jego przeciwnika nie zostały dograne pełne rundy tylko oponent dostaje karniaki (forma mierzenia czasu dowolna, zapisywanie na kartce, zegar szachowy, itp.)
- SMITE!!: pierwszy w turze smite castowany jest normalnie, każdy kolejny dostaje -1 to cast (czyli, żeby pierwszy smite wyszedł musimy rzucić 5, kolejny 6, następny 7 itd.).
- CHARACTER!!: Charakter nie może zostać obrany za cel jeśli nie jest najbliższym unitem, wyjątkiem jest sytuacja w której najbliższym celem jest inny Character a pomiędzy nimi nie znajduje się Unit nie posiadający Keyworda Character.
- PIĘTRA!! Unity z zasadami Titanic oraz Monstrus mierzą zasięgi i dystansy szarż horyzontalnie (tak jakby unit znajdujący się na piętrach ruiny znajdował się na jej najniższym piętrze), zmiana ta wprowadzona została aby oddać fakt, że te modele są po prostu duże i są wstanie swoimi mackami, czy wielkimi rękami atakować jednostki, które znajdują się w ruinie! Podobne zasady tyczą się kawalerii, lecz w jej przypadku zasada ta tyczy się jedynie do modeli wroga znajdujących się na pierwszych piętrach budynków.

Każdy musi mieć (za brak punkty karne (PK)):
- Codex/Index z obecnymi zasadami do swojej armii (3PK)
- Wydrukowaną, napisaną na kartce rozpiskę (3PK)
- Miarkę (2PK)
- Kości (2PK)
- Karty Maelstormów (2PK)
- Znaczniki (1PK)

Dodatkowe punkty za modelarkę:
- Malowanie:
* 0 DP – armia nie jest w całości pomalowana
* 2 DP – pomalowana armia (3 kolory i pokrewne)
* 4 DP – ładnie pomalowana armia (schludne malowanie, z widocznymi cieniami)
- Podstawki:
* 0 DP – nie zrobione podstawki
* 2 DP – zrobione podstawki
- Odróżnienia:
* 0 DP - brak elementów odróżniających od siebie oddziały
* 2 DP - są elementy odróżniające od siebie oddziały
- Schemat:
- 0 DP - brak schematu w ramach danego Army Keyworda
- 2 DP - jest schemat w ramach danego Army Keyworda

Cover od Terenów:
Ogólne:
- Las - "Stalowe Brzozy" - lasy zasłaniają LoSa gdy się w nich nie stoi (adekwatnie unity stojące w lesie są widoczne). Lasy są nieba. Nie działa na FLY i Titanic.
Pojazdy, Monstrusy, Tytanici:
- Las – model musi być cały w lesie aby otrzymywać Cover
- inne tereny – model musi być zasłonięty w przynajmniej 50% aby otrzymywać cover
Piechota, Contructy, Battlesuity:
- Tereny posiadające podstawkę (Ruiny, Lasy, itd.) – oddział musi być cały w terenie aby otrzymywać cover (wystarczy, że cześć podstawki jest w coverze).
- Inne tereny – działają jak barykady, oddział musi być przez nie zasłonięty i znajdować się w 1” od terenu (górki, murki, randomowe terenty na stole)


Kolejność rzeczy przed bitwą:
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki



I Bitwa

Cel główny: Front-Line Warfare (6 objective markerów: po 1 w strefie wystawienia, kontrolowanie swojego 1VP przeciwnika 4VP, pozostałe 4 warte 2VP) – Chapter Approved
Cel poboczny: Maelstrom of War: Spoils of War
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6
Rozstawienie: 5. Front-Line Assault

II Bitwa:

Cel główny: Dominate And Destroy (Dominate the Battlefield: 1VP za każdy kontrolowany obcjective marker na koniec swojej tury. / No Quorter: 1VP za zabity unit przeciwnika)
Cel poboczny: Maelstrom of War: Sealed Orders
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6
Rozstawienie: 6. Vanguard Strike

III Bitwa:

Cel główny: Retrieval Mission: (4 znaczniki warte po 3vp na koniec gry. Znaczniki 5 i 6 nie scorują) - RB
Cel poboczny: Maelstrom of War: Tactical Gambit
Cele dodatkowe: first blood, linebreaker, slay the warlord, kill points do max 6
Rozstawienie: 2. Down Of War

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 – 0


1. Krystian Krawczyk
2. Artur Wysocki
3. Crazy
4. Uriel
5. Miweq
6. Eman
7. Maciuś Bereza
8. Wolan
9. Skaven
10. Młody
11. Bogdan0
12. Lesiu
13. Świstak
14. Krystian Gwiazda
15. Faber & Faber
---------------REZERWA--------------
16. Spectral
17. Eto
18. Hubert Wawryk
21. Macket
20. Bogacz


Ostatnio edytowany przez Ransus 15 Sty 2018, 11:07, edytowano w sumie 6 razy

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 22:52 
Offline

Rejestracja: 21 Cze 2017, 11:48
Posty: 6
Proszę o zapisanie Skaven + Młody


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 22:55 
Offline

Rejestracja: 31 Paź 2017, 07:46
Posty: 8
Proszę o zapisanie mnie - Sebastian Krok


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 22:57 
Offline

Rejestracja: 11 Mar 2012, 18:18
Posty: 118
Dopiszcie proszę.
BTW może ktoś ma pożyczyć armię? Bo po przycięciu smite gk są już zupełnie słabi.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 23:02 
Offline

Rejestracja: 06 Gru 2017, 23:51
Posty: 15
Zapisz mnie.

Lesiu, złap mnie na FB - Grzegorz Zagraba. Mam sporo marinów.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 23:10 
Offline

Rejestracja: 08 Cze 2013, 20:52
Posty: 27
zapisz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 23:33 
Offline

Rejestracja: 26 Wrz 2017, 13:08
Posty: 4
Zapisz proszę


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 26 Gru 2017, 23:59 
Offline

Rejestracja: 14 Gru 2015, 22:17
Posty: 7
Miejscowość: Bolechowice
Zapisz proszę
ps: dlaczego są zajęte wszystkie miejsca gdy widać tylko 8 zgłoszeń?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 27 Gru 2017, 16:47 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
zapisz mnie na rezerwę jak widzę..

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 27.01.18 Winter Assault 2000 punktów
PostWysłany: 27 Gru 2017, 17:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2013, 22:11
Posty: 181
Miejscowość: Kraków
Zapisz i zróbcie up listy zapisanych :)

_________________
https://s28.postimg.org/d6w6xns7h/Saim_Hann.jpg
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a ... svvp9.webm


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.