Forum Vanaheim


Obecny czas: 30 Paź 2020, 21:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
  Widok do druku Poprzedni temat | Następny temat 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wieczór Weteranów - KLW#3 - Cosmic Storm
PostWysłany: 31 Sty 2018, 15:30 
Offline

Rejestracja: 06 Gru 2017, 23:51
Posty: 15
Miejsce: Sklep Vanaheim, Lubicz 34/6 Kraków
Limit: 600 punktów
Stoły: 48"x 48"
Wpisowe: 12zł od osoby (podzielone między nagrody na Wieczorek, nagrody na ligę i składkę na makiety)
Sędziowie: Zgodnie z regulaminem ligi
Nagrody: Bony do sklepu Vanaheim

Wieczór Weteranów wlicza się do Krakowskiej Ligi Weteranów


Ramy czasowe:
Zapisy: 17:30-18:00
Start: 18:00
I bitwa: 18:00-19:00
II bitwa: 19:10 – 20:10
III bitwa: 20:20 - 21:20

Kompozycja armii:

-tylko armie Battleforged
-rozpiska 600 punktów
-max. 1 detachment
-Auxiliary Support Detachment niedopuszczony
-FW dopuszczony tylko do 10 PL/model
-LoW niedopuszczony

Ponadto:

-Proxować można uzbrojenie, a nie całe modele. Bardziej zaawansowane proxy można zgłosić do sędziego przed rozpoczęciem Wieczorku, z zapytaniem o możliwość dopuszczenia.
-Każdy gracz musi posiadać miarkę, kostki oraz zasady armii w dowolnej postaci (PDF, Podręcznik, Battlescribe itp.)

Zasady główne:

-Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 8 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz oficjalne indexy Armii oraz Chapter Approved

Wyniki:
1. Table: w przypadku wybicia wszystkich modeli przeciwnika gracz otrzymuje wynik:
- Do 3 tury - DP 20:0, MP 20:0;
- Od 4 tury gracz dogrywa do końca z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 i podlicza to co zdobył;
2. Concede: możesz zadecydować o poddaniu gry przed jakimkolwiek rzutem przed rozpoczęciem bitwy, przeciwnik otrzymuje major victory (DP 20:0; MP 20:0).
3. Od 20 minuty przed końcem czasu gracze nie dogrywają następnej tury, tylko kończą aktualną, którą rozgrywają, chyba że obaj gracze zgodzą się na zagranie kolejnej tury i dostaną na to zgodę sędziego.
4. Zgłaszając wyniki do sędziego, należy wziąć pod uwagę powyższe zasady, z naciskiem na to, w której turze zakończyła się bitwa.

Tereny:
-Lasy zasłaniają w całości do nieba (nie można przez nie strzelać chyba, że się w nich stoi, lub stoi w nich cel) - nie działa na modele z zasadą Titanic.
-Wszystkie góry działają jak barykady

Maelstrom of War:

-D3 na karcie zmieniamy na 2
-D6 na karcie zmieniamy na 4

Punkty karne:

-5DP za NIEspełnienie wymogów przygotowania do gry: kostki, miarka, podręczniki etc.
-2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min.) -5DP za oddanie wyniku po czasie (5-10 min.)
-powyżej 10 min spóźnienia rozgrywka kończy się wynikiem 0:0 dla obu graczy.
-za udowodnione stalowanie - warning (drugi i każdy kolejny warning to -5 DP)


Kolejność czynności przed bitwą:

-rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
-rzut na wybór strony
-wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
-wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
-rzut na zaczynania - gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę
-rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
-Vanguard Moves i podobne
-początek właściwej rozgrywki

Zasada specjalna:


Kosmiczna burza
- na początku każdej pełnej tury rzuć k6. Do jej końca obowiązuje zasada wylosowana z poniższych:
1-2 - Ulewny deszcz - ruch każdej jednostki jest społowiony (zaokrąglając w górę).
3-4 - Psioniczna burza - obaj gracze otrzymują karę -3 do rzucania mocy psionicznych i deny'owania ich
5-6 - Gęsta mgła - obaj gracze otrzymują karę -3 do strzelania, dotyczy nawet unitów z zasadą specjalną, które pozwala im negować tego typu kary, np. Dark Reapers

Misje:

1. Front-line Warfare

Rozstawienie: Front-line Assault
Cel główny: The Scouring - 6 znaczników, po rozstawieniu armii losujesz Superior Marker (warty 3 VP) i Inferior Marker (warty 1 VP), reszta znaczników jest warta 2 VP.

Cel poboczny: Maelstrom of War: Tactical Escalation - dobierasz do tylu kart, który jest numer tury. Ponadto, wybierasz jeden typ kart na początku gry - jeżeli zrobisz kartę tego typu dostajesz 1 VP, ale jeżeli odrzucisz kartę tego typu tracisz 1 VP.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych modelach, max. 6 VP).

2. Big Guns Never Tire

Rozstawienie: Dawn of War

Cel główny: Każdy znacznik kontrolowany przez gracza na koniec jego tury daje mu 2 VP. Ponadto, unity Heavy Support mają zasadę Defenders of Humanity i zniszczenie ich jest warte na koniec gry 1 VP.

Cel poboczny: Maelstrom of War: Deadlock - w pierwszej turze każdy gracz dobiera do 6 kart, w drugiej do 5 kart itd. Ponadto, od 3 tury koszt wszystkich Strategemów jest podwojony.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych modelach, max. 6 VP).

3. No Mercy

Rozstawienie: Search and Destroy

Cel główny: Otrzymujesz 1 VP na koniec gry za każdy zniszczony unit przeciwnika.

Cel poboczny: Maelstrom of War: Cleanse and Capture - każdy gracz w swojej turze dobiera do trzech kart.

Cele dodatkowe: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Points (1VP za każdy 1 unit różnicy w zabitych modelach, max. 6 VP).

Widełki punktowe:


Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 – 0


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wieczór Weteranów - KLW#3 - Cosmic Storm
PostWysłany: 31 Sty 2018, 22:13 
Offline

Rejestracja: 31 Sie 2012, 20:15
Posty: 98
hh podoba mi się, zwłaszcza specyficzny przykład działania gęstej mgły wybrany z setek jednostek...

zapisz :) pewnie nie trzeba ale..

_________________
Image

Reaperzy lecą następnym...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.